استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت؛ جوانگرایی و بکارگیری بانوان توانمند در عرصه های مدیریتی دو شعار مهم رئیس جمهور بود که در ایلام بدان پرداخته شده است.
کد خبر: ۷۲۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 02 March 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست با مدیران زن استان از سهم 22 درصدی بانوان در عرصه های مدیریتی استان خبر داد و گفت؛ اگرچه در این مقوله به نسبت میانگین کشوری از وضعیت بهتری برخوردا یم اما تا رسیدن به وضعیت مطلوب کماکان فاصله داریم و بایست در جهت اجرایی نمودن کامل سهم 30 درصدی بانوان در عرصه های مدیریتی تا پایان دولت دوازدهم اقدام شود.

وی ادامه داد؛ در حال حاضر 3 بخشدار و 7 مدیرکل از بانوان در استان وجود دارد.

استاندار ایلام در ادامه به شعار جوانگرایی دولت اشاره کرد و گفت؛ استان ایلام در توجه به مقوله جوانان در کشور پیشگام بوده است بطوریکه اجرایی نمودن ایده مشاوران جوان در استان امروز باعث تجربه اندوزی بیش از 48 مشاور جوان در استان شده است.

وی ادامه داد؛ البته در راستای بکار گیری مشاوران جوان پیشنهاداتی نیز ارائه شده است که امیدواریم با توجه به تجربیاتی که اندوخته اند راه برای نقش آفرینی آنها باز شود.

وی در ادامه گفت؛ البته درقاطبه انتصابات از جوانان استفاده کرده ایم و تجربه نشان داده است که اعتماد به جوانان نتایج مثبت در پی خواهد داشت./م اخبار استان ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار