عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:ضمن محکومیت اعدام بیش از 30 تن از شیعیان قطیف در عربستان به جرم تروریست بودن، گفت: جنایتی که رژیم آل سعود در حق شهروندان عموما شیعه عربستان مرتکب شده است در سایه حمایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی در سکوت رسانه ای فرو رفته و سازمان های حقوق بشری نیز اراده هیچگونه برخوردی با این خشونت ها ندارند.
کد خبر: ۷۳۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ 27 April 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:رحیم زارع ضمن محکومیت اعدام بیش از 30 تن از شیعیان قطیف در عربستان به جرم تروریست بودن، گفت: جنایتی که رژیم آل سعود در حق شهروندان عموما شیعه عربستان مرتکب شده است در سایه حمایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی در سکوت رسانه ای فرو رفته و سازمان های حقوق بشری نیز اراده هیچگونه برخوردی با این خشونت ها ندارند.

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا به خاطر پشتیبانی از اعدام نظام آل سعود و ممانعت از برخورد قضایی بین المللی با سران این رژیم، شریک اصلی آنها در قتل عام و اعدام غیرقانونی شهروندان عربستان است.

وی همچنین با انتقاد از سکوت جهانی در برابر این جنایت بن سلمان، عنوان کرد: کشورهای مسلمان و آزادگان جهان باید برای رسوایی رژیم آل سعود که یک قاتل وحشی است برخیزند و نسبت به این جنایات افشاگری داشته باشند تا فشار بین المللی به آنها وارد بیاید.

واکنش سازمان‌های حقوق بشری در برابر جنایات عربستان صرفا ظاهری بوده و به زودی به فراموشی سپرده می‌شود لذا جمهوری اسلامی نباید اجازه دهد این اقدام آل سعود بی جواب باقی بماند.
زارع ادامه داد: عفو بین الملل، کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل و حتی اتحادیه اروپا نسبت به این اقدام عربستان واکنش نشان داده اند اما این واکنش ها صرفا ظاهری بوده و به زودی این جنایت بزرگ فراموش می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی باید راهکاری برای مقابله با جنایات رژیم آل سعود و ایجاد وحدت میان کشورهای اسلامی در برخورد قاطع با سران جنایتکار رژیم آل سعود بیاندیشد چرا که همچنان جان شیعیان در عربستان در خطر قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار