اظهارات تامل برانگیز فرماندار اشتهارد
لازم به توضیح است، با روی کار آمدن دولت حسن روحانی و تغییر استاندار البرز، تمام فرمانداران و بخشداران این استان به غیر از فرماندار اشتهارد، تغییر کردند.
کد خبر: ۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۳ 24 February 2015
به گزارش تابناک – البرز: ارائه آمار صحیح و واقعی از سوی مسئولان به مردم، تاثیرات مثبت بسیاری در جامعه خواهد داشت.
مهمترین تاثیر مثبت این رویکرد، افزایش اعتماد در جامعه است و ایجاد وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولان است.
یکی از انتقادهایی که مردم در دوره‌ای نسبت به برخی از مدیران داشتند، مربوط به عدم ارائه آمارهای صحیح و واقعی بود.
در دوران مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 92، یکی از اصلی‌ترین شعارهای دولت فعلی، صداقت با مردم و پرهیز از ارائه آمارها و گزارش‌های غیر واقعی بود و طی بیش از یک سال اخیر، اکثر مدیران دولتی تلاش دارند تا از ارائه آمار غلط، خودداری کنند.
در این راستا، اظهارات اخیر فرماندار شهرستان اشتهارد قابل تامل می‌نماید.
وی در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها به صراحت می‌گوید "معضل بیکاری در اشتهارد حل شده است."
فرماندار اشتهارد تاکید کرده است: در اشتهارد به علت وجود شهرک صنعتی مشکل اشتغال نداریم و می‌توان گفت بر خلاف دیگر شهرستان‌های استان، اشتهارد با معضل بیکاری روبه‌رو نیست؛ به عنوان مثال در سفر استاندار به اشتهارد در هفته دولت و ملاقاتی که با مردم داشتند یک نفر هم برای کار‌ و‌ اشتغال نیامده ‌بود، البته نمی‌توان انکار کرد نیروهای تحصیل‌کرده‌ای داریم که رشته‌های تحصیلی آنها با کارهای موجود در شهرک همخوانی ندارد. با این وجود می توانم بگویم کسی که بخواهد برای امرار معاش در اشتهارد سراغ کار برود فضا برای جذب او وجود دارد، حتی به اداره‌ کل‌ کار استان هم اعلام کردیم که ظرفیت شهرک صنعتی اشتهارد می‌تواند به دیگر شهرستان‌های استان هم در معضل بیکاری کمک کند. 
لازم به توضیح است، با روی کار آمدن دولت حسن روحانی و تغییر استاندار البرز، تمام فرمانداران و بخشداران این استان به غیر از فرماندار اشتهارد، تغییر کردند.
بنابراین اینانلو را می‌توان تنها مدیر بازمانده از دولت قبل در مدیریت جدید استان البرز دانست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار