کد خبر: ۷۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 14 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: ساده بودن و خاکی بودن را دوست دارم و کلاس گذاشتن برای مردم را قبول ندارم؛ او همچنین راز جمع شدن قشر خاصی از مردم دور خود را توضیح داد.

به گزارش ریواس، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل اختصاصی خود از ۱۱۰ خبرنگار این استان اظهار کرد: همیشه مثل قاطبه مردم ساده و خاکی هستم و دنبال ظواهر و کلاس گذاشتن‌ها نبودم.

غلام‌محمد زارعی با بیان اینکه سادگی در ذات من است، افزود: شما ببینید در سفرهایی که من می‌روم افراد مسن و روستائیان ساده و صمیمی دور من جمع می‌شوند.

وی گفت: علتش این است که من همواره با توده‌ها بودم و از صمیم قلب به این مهم اعتقاد دارم.

زارعی تصریح کرد: من خیلی مدهای امروزی را بلد نیستم و همان با مردم بودن و از جنس خودشان بودن را بهتر می‌پسندم.

این نمایده مردم استان، ابراز داشت: با این سادگی‌ها، صمیمت‌ها، با مردم بودن و نوکری مردم شایسته این دیار است که احساس خستگی نمی‌کنم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش سوگند یاد کرد که همه تلاش خود را برای خدمت به مردم و نوکری آن‌ها به کار بسته است؛ او همچنین از مردم حوزه انتخابیه‌اش برای کمبودها و نقایص کارها و محدودیت‌های مالی و کاری کشور، رسما عذرخواهی کرد.

زارعی همچنین تأکید کرد: رسانه‌ها را با باور قلبی دوست دارم و پاسخگو بودن به آنها را وظیفه هر مسئولی می‌دانم.

رئیس مجمع نمایندگان استان خاطرنشان کرد: به حق کار در حوزه رسانه بعد از معدن سخت‌ترین کار است ولی من می‌گویم در استان کهگیلویه و بویراحمد کار خبری و رسانه‌ای از معدن هم سخت‌تر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار