شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، محکومیت آمریکا در ترور و شهادت سردار سلیمانی و تاکید بر رفع مشکلات معیشتی مردم از محور‌های خطبه‌های نماز جمعه شهرستانهای فارس بود
کد خبر: ۸۱۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 11 January 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:احجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی عامل وحدت و پیروزی جهان اسلام در مقابل جهان کفر بود گفت: حضور پرشور و تاریخی مردم در مراسم تشییع سردار شجاع اسلام فقط یک معنا دارد و آن هم اگر برای رضای خدا و مردم کار کنید مردم نیز اینگونه قدردان شما خواهند بود.

 

****************************************************************
شیخ ابونجمی امام جمعه اهل سنت خنج گفت: حضور مردم در مراسم تشییع و بزرگداشت شهید سلیمانی بیانگر عشق و علاقه مردم به نظام اسلامی و حمایت و پشتیبانی از انقلاب و جوابی سخت به اسکتبار بود

 

******************************************************************************
حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه شمال غرب شیراز هم با اشاره به رستاخیز امت از کاظمین تا کرمان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی گفت: شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام و یارانش موجی از نفرت ملی و جهانی را از آمریکای جنایتکار و همپیمانش به وجود آورد.

 

***********************************************************
حجت الاسلام طلایی امام جمعه سرچهان با تجلیل از اقدام سپاه در پرتاب موشک به مواضع آمریکایی‌ها گفت:سرانجام انتظار‌ها بسر آمد و ایران به وعده صادق خود عمل کرد و پایگاه عین الاسد را با موشک هدف قرار داد .
حجت الاسلام علیایی امام جمعه موقت خرامه نیز گفت: ما نمایندگان و مجلسی با خط فکری و مشی سردار سلیمانی می‌خواهیم.

 

***************************************************************
حجت الاسلام صحراییان امام جمعه خاوران هم سردار سلیمانی را مرد خستگی ناپذیر، همیشه در دل میدان در کنار رزمنده‌ها مقابل متجاوزگران عنوان کرد و افزود:دشمنان هم همیشه از حضور او واهمه داشتند.

 

**********************************************************************
حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه داریون با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع و تجلیل از سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: این حضور برای دشمنان این پیام را داشت که ملت بزرگ ایران اجازه مذاکره با دشمن را نخواهند داد.

 

**************************************************************
حجت الاسلام رئیسی زاده امام جمعه سده با اشاره به ظرفیت‌های موجود برای ایجاد اشتغال در این بخش گفت: این منطقه میتواند فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال و راه اندازی مراکز تولیدی و بنگاه‌های زود بازده بوجود آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار