مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا از اهدای پنج تن سیمان توسط کارخانه سیمان این شهرستان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این کار برای کمک به احداث و تعمیرات مسکن خانواده‌های مددجو انجام شده است.
کد خبر: ۸۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 25 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا، سیدرضا ساداتی با تقدیر از زحمات خیران و مسئولان ادارات شهرستان به خانواده‌های نیازمند در این شهرستان، اظهار کرد: با تعاملات انجام‌شده، کارخانه سیمان شهرستان نکا پنج تن سیمان برای احداث، تعمیر، تکمیل و بازسازی منازل مسکونی خانواده‌های نیازمند اهدا کرده است.
وی اضافه کرد: در سال گذشته در این شهرستان هفت مورد کمک به ساخت مسکن مددجویان شهری، 14 مورد کمک به بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان روستایی، 42 مورد کمک به تعمیر، بازسازی و نوسازی مسکن و 189 مورد کمک به تکمیل مسکن و احداث سرویس بهداشتی،حمام، آشپزخانه، حصارکشی و لوله‌کشی آب و گاز به خانواده‌های نیازمند نیز مساعدت شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا بیان کرد: این نهاد مقدس، در سال‌جاری نگاه ویژه‌ای به مقوله مسکن دارد و در شهر و روستا برای رفع مشکلات مسکن مددجویان اقدامات موثری انجام می‌شود.

افتتاح طرح خودکفایی در مناطق محروم نکا

ساداتی از افتتاح یک طرح پرورش گاو شیری با حضور فرماندار، بخشدار، جمعی از خیران و مسئولان به مناسبت هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت، در منطقه هزارجریب این شهرستان خبر داد.
وی گفت: در پنج ماه گذشته، 42 طرح خودکفایی و اشتغال به مبلغ یک‌میلیارد و 620 میلیون ریال اجرا شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، سه‌هزار قطعه جوجه بومی با اعتبار ویژه تحویل مددجویان شده است.
این مسئول درباره کشت نهال در اراضی شیب‌دار، بیان کرد: در منطقه محروم هزارجریب برای اصلاح الگوی کشت اراضی شیب‌دار نیز اعتبار ویژه تامین و در سطح حدود 15 هکتار نهال‌کاری شده است.

تجلیل از پزشکان عضو طرح اکرام ایتام نکا

ساداتی از تجلیل پزشکان خیر و عضو طرح اکرام ایتام این شهرستان به مناسبت روز پزشک خبر داد و گفت: در شهرستان نکا یک‌هزار و 565 حامی خیر حمایت 309 یتیم را بر عهده دارند.
وی افزود: اقشار مختلفی در شهرستان نکا حمایت ایتام را بر عهده دارند، روز پزشک بهانه‌ای شد تا از پزشکان عضو این طرح نیز تقدیر و تشکر کوچکی به عمل آید.
عضو شورای اداری شهرستان نکا از مردم خیر و ولایی این شهرستان خواست که به تاسی از سیره مولای متقیان امام علی (ع) و ائمه‌اطهار (ع) در این طرح خداپسندانه شرکت کنند تا فرزندان این دیار لحظه‌ای دچار مشکل نباشند.
ساداتی در پایان گفت: 3 هزار و 475 خانواده با جمعیت 7 هزار و 400 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا قرار دارند و از این تعداد 309 نفر یتیم هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار