روز حسرت ذوب آهن!
تابناک: ذوب آهنی ها پس از دو بازی خارج از خانه و دو پیروزی برابر سرخابی های پایتخت امروز در پنجمین بازی خود در اصفهان به مصاف استقلال اهوازی می رود که در بازی گذشته خود بازی را به تیم همنام تهرانی باخته بود. شاگردان گل محمدی دو شکست و دو پیروزی را در کارنامه امسال خود ثبت کرده اند و اهوازی ها نیز با یک برد، یک تساوی و دو باخت پا به بازی امروز می گذراند.
کد خبر: ۸۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۱ 27 August 2015

به گزارش تابناک اصفهان، ذوب آهنی ها پس از دو بازی خارج از خانه و دو پیروزی برابر سرخابی های پایتخت امروز در پنجمین بازی خود در اصفهان به مصاف استقلال اهوازی می رود که در بازی گذشته خود بازی را به تیم همنام تهرانی باخته بود. شاگردان گل محمدی دو شکست و دو پیروزی را در کارنامه امسال خود ثبت کرده اند و اهوازی ها نیز با یک برد، یک تساوی و دو باخت پا به بازی امروز می گذراند.

تعویض های تاکتیکی گل محمدی در این بازی برای ذوبی ها کارگر نیفتاد و آنها در نهایت نتوانستند از حملات پیاپی خود نتیجه بگیرند و بازی را با تساوی بدون گل به پایان رساندند.

این بازی در حالی شروع شد که ذوب آهنی ها با سه تغییر نسبت به بازی قبلی خود به میدان آمدند، مهدی رجب زاده، دانیال اسماعیلی فر و مهرداد قنبری سه بازیکن ثابت ذوبی ها در بازی قبلی بودند که در این بازی از روی نیمکت ذخیره ها بازی را دنبال می کردند. بازی با یکی دو حمله نصفه و نیمه اهوازی ها آغاز شد اما به مرور این بازیکنان ذوب آهن بودند که حرف اصلی را در زمین می زدند، مهمترین حربه گل محمدی در این بازی نفوذهای متعدد بازیکنانش از کناره ها بود که تا پایان نیمه اول جواب نداد، البته با سه مهاجم بازی کردن ذوبی ها در این بازی نشان از تفاوت دیدگاه گل محمدی نسبت به بازی های قبل دارد.

در نیمه دوم نیز مانند نیمه اول ابتدا اهوازی ها بودند که اولین حمله را شروع کردند اما با گذشت دقایقی ذوبی ها بازهم در زمین بر بازی مسلط شدند و توانستند مالکیت توپ را از آن خود کنند. نکته جالب در اوایل نیمه دوم سه تعویض گل محمدی بود که سه مهره اصلی تیمش را وارد زمین کرد و با تعویض بازیکنان کناری خود نشان داد که دستورات تاکتیکی وی به درستی در زمین اجرا نشد و البته با آمدن قنبری سمت چپ ذوبی ها به خوبی راه افتاد و هماهنگی وی و رجب زاده و رضایی باعث به وجود آمدن موقعیت های فراوانی برای این تیم شد. موقعیت هایی که هیچکدام از آنها در نهایت نتوانست گره ای از کار ذوبی ها باز کند و آنها نتوانستند در زمین خود به گل برسند.

ذوبی ها با این تساوی توانستند هفتمین امتیاز خود و استقلالی های اهواز نیز پنجمین امتیاز خود را کسب کنند.


و یک نکته درباره نتیجه بازی

با توجه به نتیجه رقم خورده، این سوال مطرح است که آیا ذوب اهن به عنوان نماینده اصفهان در لیگ برتر، در آینده نه چندان دور از این امتیازاتی که به راحتی از دست می دهد پشیمان می شود یا نه، چرا که عملکرد سپاهان در چند سال گذشته به خوبی نشان داده، لیگ برتر فقط پیروزی برابر تیم های بزرگ و استقلال و پرسپولیس نیست و این نتایج قهرمان لیگ را مشخص نمی کند!
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار