جلسه هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان ایلام با موضوع انتخاب مدیر عامل این مجموعه برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 03 May 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ در این جلسه اعضای هیات مدیره با اکثریت آراء، علی اصغر علی اکبری را به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام تایید و به رئیس هلال احمر کشور معرفی نمودند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ایلام در این جلسه با تبریک و تهنیت حلول ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: ماه مبارک رمضان یکی از بزرگترین نعمت های خداوند است و درهاي رحمت و مغفرت و بركات و حسنات پروردگار متعال در اين ماه عظيم به روي بندگان خود گشوده مي شود.

حجت الاسلام والمسلمین الیاسی در این جلسه ضمن تشکر از زحمات و تلاش های مدیر عامل سابق هلال احمر ایلام، برای آقای علی اکبری مدیر عامل جدید هلال احمر استان که از نیروهای جوان و باسابقه این جمعیت هستند و اشرافیت کامل به حوزه های مختلف هلال احمر را دارند، آرزوی موفقیت کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اساس کار در جمعیت هلال احمر را انجام فعالیت های داوطلبانه دانست و تاکید کرد: اعضای جوانان، داوطلبان و نجاتگران در جمعیت هلال احمر استان کسانی هستند که با ایثار، و از خود گذشتگی خود در حوادث و سوانح مختلف در کنار مردم هستند.

علی اصغر علی اکبری بیان کرد: اگر قرمز و سفیدپوشان جمعیت هلال احمر در غربالگری و پایش تب سنجی در ورودهای شهرها و پایانه های مسافر بری به مردم قوت قلب می دهند به خاطر حضور داوطلبانه عضوهای این جمعیت است.

علی اکبری به برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر اشاره کرد وافزود: هلال احمر در چهار دوره گذشته سرمایه هایی را کسب کرده که انشالله در دوره پنجم سرمایه های ارزشمند این نهاد عام المنفعه که اعضاء این جمعیت هستند را به اعلاترین حد برسانیم.

وی ادامه داد: در پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر که در خرداد ماه امسال برگزار خواهد شد که بر این اساس داوطلبان در تصمیم گیری‌ها و عملکرد هلال احمر نقش اساسی دارند، اعضای داوطلب با شرکت در انتخابات به نامزدهای مورد نظر که به تأیید ستادهای اجرایی و نظارت رسیده اند رأی می دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اشاره کرد: پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر 23 خرداد ماه همزمان با سراسر کشور در سراسر شعب جمعیت هلال احمر استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: داوطلبان و اعضاء فعال واجد شرایط در صورت تمایل برای عضویت در شورای اجرایی و بازرسی شعب تا 17 اردیبهشت ماه 1399 می توانند با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان ضمن اعلام نامزدی خود، مدارک لازم را به ستاد اجرایی انتخابات آن شهرستان ارائه نمایند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار