کد خبر: ۸۵۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ 14 May 2020

عکاس آستارایی برگزیده مسابقه سراسری عکس سرمایه‌اجتماعی شد

تابناک/ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: اثر فراز آهنین عکاس جوان این شهرستان با موضوع پیوندها و روابط صمیمی افراد، در بخش ویژه چهارمین مسابقه سراسری و دوسالانه عکس سرمایه‌اجتماعی برگزیده شد.

شاپور تشرینی روز پنجشنبه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۶۸ فایل عکس به بخش اصلی و هزار و ۳۰۹ فایل عکس به بخش ویژه دبیرخانه این مسابقه در رشت ارسال شده بود و آئین اختتامیه آن به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد، اما برگزیدگان اعلام شدند.

وی افزود: هنرمندان ۲۸ استان کشور در این مسابقه شرکت کرده بودند و ۲۹ اثر در بخش اصلی و ۳۳ اثر در بخش ویژه انتخاب شده بود و عکاس آستارایی در بخش ویژه، با دریافت لوح تقدیر و تندیس و پنج میلیون ریال جایزه نقدی تجلیل شد.

آهنین که نویسندگی هم می کند، عکاسی و ساخت فیلم را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده است و کارگردانی فیلم های کوتاه چشم ها، آتا، بادبادک سفید و تله فیلم رویاهای آبی من را در کارنامه خود دارد.

شیوع بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، باعث تعطیلی اجتماعات مردمی و لغو رویدادهای هنری و ورزشی در بسیاری از کشورهای جهان شده است و اغلب برنامه ها در فضای مجازی برگزار می شود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و ۴۰۰ هنرمند در هفت انجمن هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آن فعالیت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار