ابهامی:
سرمربی تراکتور از مالک این باشگاه دفاع کرد و فشارهای رسانه‌ای علیه زنوزی پس از باخت به نساجی را حق او ندانست.
کد خبر: ۸۷۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ 05 July 2020

به گزارش تابناک تبریز، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور پس از پیروزی ۲ بر صفر برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری این دیدار حاضر شد و اظهار کرد: فوتبال روان و خوبی را ارائه کردیم. گل را در زمان مناسبی به ثمر رساندیم و موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم. هفته قبل از این هفته بهتر بودیم اما توپ‌هایمان وارد گل نشد.

وی ادامه داد: به بهنام سراج تبریک می گویم که تیم منظمی داشت و تیم خوبی ساخته و به خوبی زیبایی فوتبال خوزستان را نشان داد. محکوم به برد بودیم و این پیروزی حق بازیکنانم بود. آن‌ها کمی تحت فشار بودند و حتی می توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند. جای هواداران در این پیروزی خالی بود.

او در خصوص آمادگی اشکان دژاگه گفت: او مدت زیادی از تیم به دور بود و هنوز تمرین پرفشاری با تیم انجام نداده است. باید دید برای بازی بعد آماده خواهد شد یا خیر اما دوست دارم هر چه زودتر او را دوباره در زمین ببینیم.

الهامی درباره تاکتیک نیمه دوم تیمش گفت: این بود که توپ را به حریف بدهیم و حتی تعویض شجاعی هم برنامه‌ریزی شده بود. برنامه ما این بود که در نیمه دوم روی ضدحمله‌ها صاحب موقعیت شویم که به این مهم هم رسیدیم تاکتیک‌های ما در زمین اجرا شد.

سرمربی تراکتور همچنین گفت: از زنوزی و اعتمادش به تیم تشکر می‌کنم زیرا او زحمات زیادی برای تیم کشیده است و ۲۰۰ میلیارد برای تیم هزینه کرده است و به نوعی از تیم ما طلبکار است. او بهترین کمپ‌ها را در اختیار تراکتور و ماشین‌سازی  گذاشته است و حقش نبود علیه او در فضای مجازی شعار دهند. تراکتور اکنون به آرامش رسیده و مدیون زنوزی است. ما بازی قبل را به نوعی بازی دوستانه حساب کردیم زیرا نیمی از بازیکنان ما نبودند و این دیدار، اولین دیدار رسمی ما بود. زنوزی در این مدت پای تیم ما ایستاد و در یک ماه اخیر هوای تیم را داشته است. این برد را به تمام بازیکنان وهواداران را تبریک می‌گویم زیرا این پیروزی حق آنها بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار