نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: در شان تبریز نیست که طیف‌های مختلف در طبقات متفاوت زندگی‌کنند نگرش ما به هیچ عنوان طبقاتی نیست، خواسته‌ی اصلی ما توسعه‌ی متوازن و رشد شهر است.
کد خبر: ۸۷۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴ 25 July 2020

به گزارش تابناک تبریز،روح الله متفکر آزاد روز شنبه در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های شهری و خدماتی شهرداری تبریز، بیان کرد: پروژه‌های امروز مربوط به حوزه‌ی زیست محیطی و بافت تاریخی، همچنین بحث جمع آوری آب‌های سطحی توسط کانال محله انقلاب بود که امیدوارم به زودی اثرات مثبت این پروژه‌ها در زندگی مردم واقع شود.

وی با بیان این‌که مکاتبات لازم در بحث حاشیه نشینی با آقای نوبخت انجام شده است، گفت: ردیفی برای کپرنشینی در استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است، برای تبریز نیز خواستار اختصاص بودجه‌ای هستیم تا با همکاری مسئولان استانی فضای حاشیه نشینی تبریز جمع آوری و فضایی مناسب و حیات باکرامت برای مردم فراهم شود.

متفکر آزاد ادامه داد: خوشبختانه بین نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی نسبت به این موضوع وحدت و همدلی زیادی وجود دارد امیدوارم با همکاری یکدیگر در این مسیر گامی مثبت برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :