مدیر مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران گفت:با تلاش مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران و همکاری مدیران رسانه ملی و شبکه‌های ماهواره‌ای بالغ بر 2 هزار دقیقه برنامه تلویزیونی به صورت زنده یا تولیدی از شبکه‌های مختلف پخش شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 01 November 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی دانش آشتیانی با اشاره به اینکه به دلیل افزایش آمار مبتلایان به کرونا و مقررات  وضع شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، برنامه‌های ایام نهم ربیع الاول امسال بدون حضور زائران و با محوریت رسانه ملی و فضای مجازی برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران و همکاری مدیران رسانه ملی و شبکه‌های ماهواره‌ای بالغ بر دو هزار دقیقه برنامه تلویزیونی به صورت زنده یا تولیدی از شبکه‌های یک، دو، سه، پنج، قرآن، نور و شبکه های ماهواره ای ولایت و هدایت پخش شد.

وی ادامه داد: تلاش شد برای اقشار مختلف جامعه تولید برنامه شود و در این راستا از چهره‌های سرشناس هنری، ورزشی، اجتماعی و… در برنامه‌های تلویزیونی این ایام بهره بردیم.

مدیر مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران از تولید ۱۳ نماهنگ شامل هم‌خوانی، شعرخوانی، سخنرانی و داستانی برای پخش از شبکه های تلویزیونی و فضای مجازی خبر داد و گفت: به مناسبت این ایام ۱۰ پوستر با مضامین دینی و اجتماعی و با شعار «با تو عهد می‌بندیم» به همت خادمان هنرمند مسجد مقدس جمکران تولید و منتشر شد.

دانش آشتیانی خاطرنشان کرد: در شهر تهران با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری و شرکت مترو نسبت به فضاسازی و انتشار آثار برای ایام نهم ربیع الاول اقدام شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار