معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان،با بیان اینکه پدافند غیرعامل ابزار و شیوه بسیار مهم و اساسی و محوری است، گفت: زنجان در تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل جزو استان‌های پیشرو است.
کد خبر: ۹۲۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷ 16 December 2020

خدابخش مرادی‌نافچی ظهر چهارشنبه در سومین جلسه شورای پدافند غیرعامل که در محل استانداری زنجان برگزار شد، گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل استان به عنوان یک اقدام اساسی تدوین، مطالعه، نهایی و به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه طرح جامع پدافند شهر زنجان هم در حال بررسی است، اظهار کرد: شهرستان زنجان در طرح جامع پدافند غیرعامل درسطح کشور پیشرو است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، گفت: در تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل جزو استان‌های پیشرو هستیم و در پدافند غیرعامل به مسائل اجتماعی، اقتصادی و زیرساخت‌ها توجه می‌شود.

نافچی با بیان اینکه در پدافند غیر عامل یک نگاه امنیتی نیز وجود دارد، ابراز داشت: همه دستگاه‌های ذی ربط باید همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم طرح جامع پدافند غیرعامل شهر زنجان را تهیه و تدوین کنیم.

وی با بیان اینکه رویکرد اساسی در حوزه پدافند غیرعامل، آسیب‌شناسی دقیق از حوزه‌هایی است که به دلایل طبیعی، دچار آسیب شده‌اند، گفت: آسیب شناسی باعث می‌شود بازدارندگی‌های لازم را از آسیب‌های احتمالی پیش‌بینی کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، ابراز کرد: وقتی جامعه‌ای می‌خواهد توسعه پیدا کند باید قدرت بازدارندگی‌های لازم برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی را تقویت کند.

نافچی با بیان اینکه پدافند غیرعامل ابزار و شیوه بسیار مهم و اساسی و محوری است، گفت: با شناخت از وضع موجود می‌توان وضع مطلوب را طراحی کرد.

وی یاد آور شد: دستگاه‌های ذی ربط حوزه پدافند غیر عامل باید در راستای شناسایی نقاط آسیب تلاش کرده و مدیریت لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار