همراه با تابناک کهگیلویه وبویراحمد
بسته خبری امروز تابناک کهگیلویه وبویراحمد به خبرهایی از حوزه سیاسی می پردازد. از برخی انتقادات ائمه جمعه استان تااحتمال پذیرش کاندیداتوری مجلس از طرف دکتر هدایت خواه
کد خبر: ۹۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 12 September 2015

تابناک کهگیلویه وبویراحمد  بسته خبری امروز تابناک کهگیلویه وبویراحمد به خبرهایی از حوزه سیاسی می پردازد. از برخی انتقادات ائمه جمعه استان تااحتمال پذیرش کاندیداتوری مجلس از طرف دکتر هدایت خواه

آیا امروز شما پرچم‌دار رابطه با آمریکا هستید یا نه؟

 خطیب جمعه قلعه رئیسی،در خطبه های نماز جمعه این شهربا طرح سوالی از هاشمی رفسنجانی گفت: آقای رفسنجانی شما که یار دیرین، جانشین امام در امور جنگ بودید می‌بایست بیشتر محافظت از اندیشه امام داشته باشید.

وی گفت: آیا امروز شما پرچم‌دار رابطه با آمریکا هستید یا نه؟ آیا خواب و خاطره‌های شما این اصل استکبار ستیزی امام راحل را زیر سوال نمی‌برد؟.
صلواتی با بیان اینکه ملت این شیطان بزرگ را بیرون کرد و نباید اجازه داد دوباره وارد کشور شود تصریح کرد: ما باید در داخل کشور خود را قوی کنیم که از راه اقتصادی باید اقتصاد مقاومتی و از راه توسعه علم کاروان علم شتاب خود را از دست ندهد و حفظ روحیه انقلابی نیز در مردم به خصوص جوانان سه عاملی است که می‌تواند کشور را قوی کند.

فاتحه خوانی برای تبلیغات
امام جمعه دیشموک با انتقاد شدید از کسانی که با تبلیغات زودهنگام خود، فضای کشور را انتخاباتی کرده‌اند، گفت: طبیعی است که با چنین کارهایی فکر مسئولان به‌ هم خورده و منحرف خواهد شد، به‌جای اینکه مسئولان به فکر حل مشکلات مردم و کشور باشند، آنها را سرگرم فضای زودهنگام انتخاباتی می‌کنند.
محمودی‌اصل با تذکر جدی به تبلیغات زودهنگام از حدود یک‌سال و نیم پیش در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حضور برخی‌ها در مراسمات فاتحه‌خوانی و مجالس عروسی برای تبلیغات انتخابات که مبنای سیاسی دارد، از دید دستگاه‌های نظارتی مخفی نخواهد ماند.

بازگشت دکتر هدایت خواه به صحنه
خبری دیگر این چند روز در خصوص انتخابات رقم خورد و آن حضور مجدد گزینه اصلی وشاخص اصولگرایان بویراحمد ودنا یعنی دکتر هدایت خواه به صحنه بود. خبری که اصولگرایان را خوشحال وبا توجه به خصیت ونفوذ دکتر هدایت خواه اصلاح طلبان را کمی نگران کرده است.
با توجه به گفت وگویی که در طی چندروز گذشته شورای مرکزی اصولگرایان بویراحمد ودنا انجام داده بود وخبر ها حاکی از معرفی شدن دکتر هدایت خواه بود با تآیید کامل این خبر در نشستی که در حسینیه امام علی شهرک امام حسین برگزار شد ،دکتر هدایت خواه بعنوان کاندیدی جریان اصولگرایی معرفی شد.
این در حالی است که ستار هدایت خواه در جلسه پاسخی مبنی بر حضور خودش در انتخابات اخیر نداد .
لازم به ذکر است در طول چندین ماه گذشته اصول گرایان بویراحمد ودنا وفعالین کشوری در استان کهگیلویه وبویراحمد بر روی نامزد خاصی نتوانستند به اجماع برسند و تمام تلاش خود را برای حضور هدایت خواه انجام دادند که با برگزای این جلسه گفته می شود تلاش هایشان برای حضور وی درانتخابات با وجودعدم اعلام آمدن این نامزد احتمالی در حال به نتیجه رسیدن است.
درضمن برخی سایت ها هم عدم اعلام علنی پذیرش هدایت خواه را به عنوان رد کاندیداتوری اعلام کرده اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار