کد خبر: ۹۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 12 September 2015

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان فردیس گفت: در پنج ماهه گذشته سال جاری 93 هزار و 246 نفرساعت آموزش های مهارتی درآموزش فنی و حرفه ای مرکز زیبادشت شهرستان فردیس ارایه شد.

محسن احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرکز زیبادشت فردیس درپنج ماهه سال جاری 862 نفردوره آموزش های مهارتی به جامعه هدف به صورت مجزا برای برادران و خواهران ارائه داده است.

وی گفت: این مرکز در بخش ثابت با داشتن 13کارگاه آموزشی فعال 84 دوره در رشته های تخصصی کشاورزی و شیلات برگزار که معادل 93 هزار و 246 نفر ساعت آموزش های مهارتی به کارجویان و کار آموزان فاقد مهارت ارائه شده است.

وی افزود: در بخش آموزش روستایی و عشایرنیز 36 هزار و 711 نفر ساعت معادل 112نفر دوره در روستا های حومه کرج آموزش از آموزشهای مهارتی بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه مرکز زیبا دشت فردیس یک مرکز تخصصی برای آموزش مشاغل و حرف زراعی باغی و شیلات است، گفت: این مرکز از نظر تنوع حرف و دوره های آموزشی، تخصص و توانمندی مربیان، فضای آموزشی یکی از مراکزمنحصربه فرد مراکز آموزشی البرزاست.

احمدی اظهار کرد: خدمات آموزشی مرکز مذکور مورد استقبال کارجویان، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های مرتبط قرار گرفته است.

مرکز آموزش فنی وحرفه ای در زیبادشت شهرستان فردیس قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار