مدیرکل بنیاد شهیدهرمزگان:
تابناک-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: ویژگی برجسته شهدا، جانبازان و آزادگان در نظام جمهوری اسلامی استقامت و حماسه‌آفرینی بود که در راه حفظ باورهای ارزشمند دینی و پاسداری از میهن اسلامی خوش درخشید.
کد خبر: ۹۴۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ 18 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، عطا ناوکی، به اتفاق محمدرضا کشاورز مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت بیمه دی تهران، ضمن دیدار با خانواده شهید«حمیدرضا محمودی» و جانباز ۷۰ درصد «عباس سرخانی‌زاده»، مسائل درمان این عزیزان را بررسی کرد و گفت: مردم انقلابی و شهیدپرور این خطه با حضور پررنگ و مقاوم خود در مناطق جنگی توانستند همچون سایر ایثارگران دسیسه دشمنان را خنثی کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به شجاعت، فداکاری و ولایت‌مداری شهدا، جانبازان و آزادگان، افزود: یکی از توصیه‌های مهم شهدا ادامه دادن راه آنان و تبعیت از ولی فقیه بود که در وصایای این عزیزان نیز با بیانی روشن و دلنشین به چشم می‌خورد.

وی با تأکید بر اینکه امروز ما به‌عنوان خدمتگزاران جامعه شاهد و ایثارگر باید مثل دوران دفاع مقدس با روحیه جهادی خدمت کنیم، خاطرنشان کرد: کسی که جان برکف از ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کند، بالاترین درجه ایثار و محبوب‌ترین مقام را نزد خداوند دارد.

ناوکی با اشاره به اینکه زحمات و تلاش بی‌وقفه مسئولان مربوطه، در راستای کاهش بسیاری از مشکلات ایثارگران نتیجه‌بخش بوده است، گفت: ویژگی برجسته شهدا، جانبازان و آزادگان در نظام جمهوری اسلامی، استقامت و حماسه‌آفرینی بود که در راه حفظ باورهای ارزشمند دینی و پاسداری از میهن اسلامی خوش درخشید.

ویژگی برجسته ایثارگران استقامت و حماسه‌آفرینی بود

ویژگی برجسته ایثارگران استقامت و حماسه‌آفرینی بود

انتهای پیام/ز405

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار