هفته ششم لیگ برتر
به گزارش تابناک تبریز دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران از ساعت ۱۷ در ورزشگاه اختصاصی باشگاه گسترش فولاد تبریز شروع شده بود که نتیجه بازی در پایان دو بر صفر به سود استقلال به پایان یافت.
کد خبر: ۹۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 15 September 2015

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، امین حاج محمدی، مگوییان (دقیقه ۲۲ حنیف عمران زاده)، خسرو حیدری،میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، روزبه چشمی،میثم مجیدی، یعقوب کریمی، جابر انصاری، سجاد شهباززاده

ترکیب گسترش فولاد: سید امید نظامی پور، مگنو باتیستا داسیلوا، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی، محمد نصرتی، گیورکی گیورنف، داریوش شجاعیان، مصطفی اکرامی و سعید دقیقی

حدود هزار نفر از هواداران دو تیم در ورزشگاه حضور دارند.ستادیوم: بنیان دیزل - تعداد تماشاگر: 1000 نفر
داور: بیژن حیدری، کمک ها: سعید قاسمی- مهدی عالیقدر
اخطار: روزبه چشمی(31) یعقوب کریمی(42) مهدی رحمتی(76) استقلال -

در نیمه اول دو تیم نتوانست موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنند اما یک تک موقعیت برای سجاد شهباززاده کافی بود تا استقلال را جلو بیندازد. البته شهباززاده می توانست یک گل دیگر هم در این نیمه به ثمر برساند ولی این اتفاق نیفتاد تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان برسد. حالا گسترش فولاد برای فرار از شکست باید در نیمه دوم دست به بازی انتحاری بزند.

شرح گل:

1-0 استقلال: دقیقه 25 یعقوب کریمی توپ را به جابر انصاری رساند، او با یک پاس دقیق سجاد شهباززاده را صاحب توپ کرد و شهباززاده با یک چرخش دیدنی دروازه گسترش فولاد را به زیبایی باز کرد.
2-0 :دقیقه 65 فرار خسرو حیدری توپ را به روزبه چشمی رساند، شوت او به مدافعان برخورد کرد و در ادامه محسن کریمی با پیگیری توپ را وارد دروازه کرد.

حاشیه بازی:

*حضور کم تماشاگران برای این بازی جای تعجب دارد. این بازی را می توان کم تماشاگرترین بازی خارج از خانه استقلال نامید.
*مصدومیت غیر منتظر مگویان باعث شد که عمران زاده زودتر از موعد وارد زمین شود.
*بازی خشن گسترشی ها باعث شده که استقلال مجبور شود دو تعویض اجباری انجام بدهد. اول مگویان به خاطر مصدومیت جایش را به عمران زاده داد و بعد از آن یعقوب کریمی هم به دلیل مصدومیت جای خود را محسن کریمی داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار