پیش بازی یک هشتم نهایی جام حذفی
مرحله یک‌هشتم پایانی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور امروز پیگیری می‌شود که در این مرحله تیم تراکتورسازی امروز از ساعت 18 و 30 در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم میهمان تیم صبای قم خواهد بود.
کد خبر: ۹۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹ 20 September 2015
به گزارش تابناک تبریز سرخ پوشان تراکتورسازی در حالی گام به این مسابقه می‌گذارند که در مرحله قبل حریف این تیم بعثت کرمانشاه از رویارویی با آن‌ها انصراف داد و سرخ پوشان به‌طور مستقیم به این مرحله از رقابت‌ها صعود کردند تا در نخستین دیدار خود در جام حذفی به مصاف صبای قم بروند.

در سوی مقابل صبای قم نیز در نخستین دیدار خود به مصاف تیم دسته اولی نیروی زمینی رفت و تنها با یک اختلاف گل و با نتیجه 2 بر یک به برتری دست‌یافت تا در دومین گام با تیم تراکتورسازی مصاف کند.

شاگردان تونی اولیویرا امسال لیگ را چندان خوب شروع نکردند که این عدم موفقیت در روزهای نخستین به عدم هماهنگی بازیکنان این تیم مربوط می‌شود که به‌طور حتم با گذر زمان می‌توان تغییرات را در تیم مرد پرتغالی احساس کرد چراکه در دیدار مقابل سپاهان شاهد تغییرات مثبت در روند بازی این تیم بودیم.

تراکتورسازان امیدوار هستند با کسب پیروزی در نخستین دیدار جام حذفی روحیه خوبی داشته باشند و بتوانند با استارتی موفق به دیدارهای پیش روی خود در جام حذفی فکر کنند تا بتوانند در این جبهه نیز عملکردی موفق داشته باشند.

علاوه بر آن پیروزی در این دیدار می‌تواند روحیه سرخ پوشان را برای دیدار سخت و حساس مقابل پرسپولیس ایده آل کند تا تراکتورسازان بتوانند همچون سالیان اخیر مقابل سرخ‌های پایتخت بردی شیرین را جشن بگیرند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار