جوان اراکی برای چهارمین سال متوالی رتبه نخست آزمون های حفظ و مفاهیم قرآن را کسب کرد.
کد خبر: ۹۷۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵ 10 July 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مسعود اکبری از چهره های نخبه قرآنی کشور افزود:برای چهارمین سال متوالی رتبه نخست آزمون های حفظ و مفاهیم قرآن را کسب کرده است.
او با اشاره به اینکه فارغ التحصیل مهندسی عمران دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی است اضافه کرد: دارای مدرک دکترای تخصصی حفظ قرآن کریم است که در تمام آزمون های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش با امتیاز ۱۰۰ از ۱۰۰ ممتاز شده و در آزمون معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برای چهارمین سال متوالی رتبه اول کشور را کسب کرده است.
این چهره ی قرآنی گفت: جزو معدود دارندگان مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم کشور در مقطع دکتری است که هم اکنون وارد پروژه تحقیقاتی، قرآن کریم در "آیینه ادبیات" شده است.
اکبری یادآورشد: خودباوری با غرور سنخیتی ندارد و دو مقوله کاملاً جدا از هم هستند و قطعاً داشتن خودباوری به پیشرفت انسان در زمینه‌های مختلف کمک می‌کند، اما توصیه‌ام به نوجوانان این است که بدون مربی قدم در راه حفظ قرآن نگذارند و برای یادگیری بهتر، از اساتید این رشته بهره‌مند شوند.
این چهره ی قرآنی ادامه داد: تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم مطالبه رهبرمعظم انقلاب است و همه ما در تحقق این امر مهم مکلف به اجرا و ارایه طرح هستیم و با تربیت ۴۰ حافظ کل قرآن در استان و سایر استان‌ها، دین خود را تا حدی ادا کرده‌ام و تبعیت از فرمایش ایشان را تا زنده‌ام گوش به فرمان هستم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار