انتظار هواداران تراکتور از مدیرعامل باشگاه
به گزارش تابناک تبریز برخی از بازیکنان تراکتور که از فصل قبل به عنوان سرباز به تراکتور آمده اند مجبور به بازگشت به تیم فبلی خود هستند.
کد خبر: ۹۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲ 24 September 2015

سامان نریمان جهان، سعید آقایی، فرید بهزادی کریمی و شاهین ثاقبی از جمله سربازان تراکتور هستند که از فصل قبل در تراکتر حضور دارند و مدت سربازی شان رو به پایان است.

این بازیکنان جز جوانان تیم و البته بهترین های تراکتور هستند. سامان نریمان جهان بازیکن بومی تیم یکی از مهره های موثر در موفقیت فصل گذشته تراکتور است که هنوز گل های زیبای او به سرخابی های پایتخت از ذهن ها پاک نشده است.

سعید آقایی با نمایش خوب در بازی های این فصل نشان داده است که با جا افتادن در پست جدید توانسته جواب اعتماد تونی را بدهد و امسال سمت چپ تراکتور همانند فصل گذشته محل جولانگاه تیم های لیگ برتری نیست.

فرید بهزاد کریمی از جمله بازیکنان بی حاشیه و البته تکنیکی تیم است که هر بار فرصت بازی پیدا کرده است برای تیم موثر بوده و توانسته است در امر گلزنی هم موفق عمل کند.

شاهین ثاقبی بازیکن تیم ملی امید کشورمان است که بسیاری از کارشناسان آینده خوبی برایش متصور هستند و آمادگی این روزهایش نظر تونی و کادر فنی تراکتور را هم جلب کرده است.

اینکه این بازیکنان خوب و آینده دار مجبور به بازگشت به تیم سابق خود هستند باعث نگرانی هواداران شده است. مگر اینکه مدیرت باشگاه اقدام به گرفتن رضایتنامه آنها نماید. امری که هواداران تراکتور از مدیرعامل باشگاه انتظار دارند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :