توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته فرهنگی در بین مسافران نوروزی

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام بیان داشت : معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام از توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته فرهنگی در بین مسافران نوروزی در راستای ارائه پیام های آموزشی و پیشگیری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ 24 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ فرزاد یاسمی افزود : بسته های فرهنگی با موضوعات پیام های آموزشی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اعم از سرقت، اعتیاد، حجاب و عفاف، کنترل خشم، رعایت حقوق راهنمایی و رانندگی در بین مسافران نوروزی توزیع می شود.

وی گفت : در این بسته ها ی فرهنگی سامانه های ارتباط های مردمی با پلیس از جمله ۱۱۰، ۱۱۶، ۱۹۷،سامانه پلیس پاسخگو و اپلیکیشن پلیس همراه و همچنین آدرس کانال های پلیس در بستر فضای مجازی به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه شده است.

یاسمی افزود : در قبل از چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز ۳۱ پیام رادیویی، ۸۱ پیام صوتی، ۱۱۹ عکس نوشته، ۵ موشن گرافیک، ۱۴ مورد مقاله آموزشی، ۶۵ فیلم کوتاه و کلیپ با موضوعات تهدیدات چهارشنبه سوری و توصیه و هشدارهای نوروزی پلیس در فضای مجازی بارگزاری شده است.

وی مطرح کرد :  پلیس ایلام دربستر فضای مجازی و در بستر شبکه های اجتماعی سروش، ایتا، روبیکا دارای کانال به آدرس police_-ilam می باشد که شهروندان و مسافران نوروزی می توانند با مراجعه به کانال پلیس از توصیه ها و هشدارهای پلیسی ارائه شده استفاده و با رعایت اصل خود مراقبتی راه هرگونه سوء استفاده مجرمان را سلب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار