نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام ؛

به زودی عملیات اجرایی پتروشیمی دره شهر آغاز می شود

نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام بیان داشت : کمبود منابع و اعتبارات با توجه با شرایط کشور و هم چنین پروسه و فرآیندهای حاکم از عوامل مهم و اثرگذار در پیگیری امورات هستند.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 01 April 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ بهزاد علیزاده گفت : از استارت پیگیری این امر ۱۳۹۹/۷/۲۷ تا مجاب کردن وزارت نیرو ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ قریب به یک سال طول کشید و با حضور اخیر کارشناسان در دره شهر این کار مهم در دست اقدام است‌.

وی افزود :  مشکل خوراک این مجتمع با توجه به دیدار اخیر با وزیر نفت و هم چنین همکاری صندوق بازنشستگی نفت مبنی بر تعیین سرمایه گذار رفع شده و در حال ارائه طرح توجیهی به سرمایه گذار هستیم و با جدیتی که سرمایه گذار جدید دارد امیدواریم عملیات اجرایی این طرح اشتغال آفرین در سال جدید شروع شود.

علیزاده مطرح کرد :  تقریباً همه درمانگاه و مراکز جامع سلامت تکمیل و یا با پیشرفت بالای ۸۰ درصد هستند و آموزشگاه بهورزی نیز عملیات اجرایی آن آغاز و ساختمان بهداشت و درمان نیز کلنگ زنی شده است.

وی ادامه داد :  اخذ مجوز اختصاص یک دستگاه آنژیوگرافی به این شهرستان نظر به دیدار اخیر با وزیر بهداشت و هم چنین رفع مشکل درمانگاه تامین اجتماعی و کلنگ زنی در آینده نزدیک از دیگر موضوعاتی مهم منطقه است.

وی  در خصوص سد سیکان گفت :  این طرح از سال ۸۹ اغاز و یک طرح توجیهی (فنی، اقتصادی، زیست محیطی و …) دارد و تلاش ما این است این پروژه را روی ریل اصلی خود برگردانیم و بر این اساس با انتخاب پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیا و اختصاص اعتبارات لازم و تعیین تکلیف زمین‌های مردم شریف روستای فرهاد آباد امیدواریم در سال جدید این پروژه روی ریل خود بیافتد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار