کشف ۴۵ کیلو گرم تریاک در ارومیه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان از دستگیری عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 45 کیلوگرم تریاک در ارومیه، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴ 18 April 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سرهنگ "ابراهیم جلیل پناه" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در راستاي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی از فعالیت فردی در "ارومیه" در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: مأموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مقام قضایی نسبت به شناسایی متهم اقدام و با اشراف اطلاعاتی در بازرسی از خودروی وی در محور "ارومیه – تبریز"؛ مقدار 45 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: در اين عملیات 2 متهم دستگير که پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضایي معرفی شد.

سرهنگ جلیل پناه در پایان با تقدیر از همکاری های خوب و به موقع مردمی با پلیس، گفت: مبارزه با قاچاق موادمخدر همواره و با جديت از سوي پليس دنبال مي شود و سوداگران مرگ بدانند پليس بدون هيچ اغماضی با قاطعيت با آن ها برخورد خواهد کرد و از شهروندان تقاضا داریم، اخبار و اطلاعات خود پيرامون اين موضوع را از طريق تماس با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار