امام جمعه ساری: خدمت به مردم بزرگترین سلاح در مقابل استکبار جهانی است

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فرموده امام راحل، گفت که حضرت امام (ره) اسرائیل غاصب را غده‌ای سرطانی معرفی کردند که باید جراحی و از روی زمین محو شود، اسرائیل غاصب باید بداند که به فرمایش رهبر معظم انقلاب زمان بزن و در رو تمام شده است، این ملت بزرگوار و سربازان این ملت قطعا انتقام جنایت شهادت "اسماعیل هنیه" را خواهند گرفت‌.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳ 09 August 2024

امام جمعه ساری: خدمت به مردم بزرگترین سلاح در مقابل استکبار جهانی است

 

 
 
به گزارش تابناک مازندران ، خطیب جمعه ساری با بیان اینکه ملت بزرگوار و سربازانش قطعا انتقام جنایت شهادت "اسماعیل هنیه" را خواهند گرفت، گفت: مهمترین مبارزه و بزرگترین سلاح ما در مقابل استکبار جهانی خدمت به مردم و ناراضی کردن آنان خیانت است. 
 
بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه (۱۹ مرداد) مصلای امام خمینی (ره) ساری، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت رقیه (س) و اربعین حسینی، با اشاره به فرموده امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: برای دنیا کار اساسی انجام دهید کار بر زمین مانده نداشته باشید، همچون اینکه می‌خواهید همیشه در دنیا بمانید.
 
وی افزود: وجود نازنین پیامبر بزرگوار اسلام (ص) فرمودند که به چشم‌های خودتان بهره و صبر از عبادت بدهید، سهم چشم از عبادت نگاه کردن به کتاب قرآن است‌، همچون نگاه کردن به خانه کعبه که ثواب دارد.
 
آیت الله محمدی لائینی با اشاره به برگزاری راهپیمایی در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بعد نمازجمعه، خاطرنشان کرد: ما اینجا در امنیت هستیم و باید به یاد ۴۰هزار شهید و دو سه میلیون مردم غزه که از چهار طرف محاصره هستند و تنها گذرگاه تنفسشان گذرگاه رفح به مصر است که گاهی باز نیست و کامیون کامیون مواد غذایی از همین معبر به اسرائیل می‌رود اما آن مردم بیچاره در آن شرایط قرار دارند با آن‌ها همدردی داشته باشیم.
 
خطیب جمعه ساری اضافه کرد: مهمترین مبارزه ما با استکبار جهانی این است که به این مردم خدمت کنیم، رضایت مردم بزرگترین سلاح ما در مقابل استکبار جهانی و خیانت به این مردم ناراضی‌ کردن آنان است.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری از همه مسئولان خواست که مشکلات مردم را ببینند و برطرف کنند و به گلایه‌های ناشی از افزایش سرقت‌ها توسط مردم و گلایه از شهرداری‌ها اشاره و بر لزوم برطرف کردن آنان تاکید کرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فرموده امام راحل، گفت: حضرت امام (ره) اسرائیل غاصب را غده‌ای سرطانی معرفی کردند که باید جراحی و از روی زمین محو شود، اسرائیل غاصب باید بداند که به فرمایش رهبر معظم انقلاب زمان بزن و در رو تمام شده است، این ملت بزرگوار و سربازان این ملت قطعا انتقام جنایت شهادت "اسماعیل هنیه" را خواهند گرفت‌.
 
این مسئول اعلام کرد: جهان خواهد دید که روز خون‌خواهی میهمان عزیز ما برای اسرائیل از روز مرگ فرعون، نمرود و ۷اکتبر و وعده صادق سخت‌تر و دردناک‌تر خواهد بود. 
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار