جوجه ریزی سه میلیونی در سوادکوه شمالی

کد خبر: ۱۱۸۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳ 02 September 2024
جوجه ریزی سه میلیونی در سوادکوه شمالی

 

به گزارش تابناک مازندران ، مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه شمالی گفت:
 جوجه ریزی در واحدهای مرغ گوشتی این شهرستان در 6 ماهه سال جاری با سه میلیون و 145 هزار و 530 قطعه نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل، 41 درصد رشد داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان  جهاد کشاورزی مازندران، علی نوری نژاد اظهار کرد: براساس بررسی داده های آماری به عمل آمده در مردادماه سال جاری، واحدهای مرغ گوشتی شهرستان سوادکوه شمالی مقام اول جوجه ریزی استان را به خود اختصاص دادند.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی تصریح کرد: جوجه ریزی در واحدهای مرغ گوشتی این شهرستان در 6 ماهه سال جاری با سه میلیون و 145 هزار و 530 قطعه نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 41 درصد رشد داشت.

 

نوری نژاد اضافه کرد: با توجه به تاکید سازمان جهاد کشاورزی استان مبنی بر بکارگیری از حداکثر ظرفیت ها در افزایش جوجه ریزی واحدهای مرغ گوشتی، بازدید جهت راستی آزمایی جوجه ریزی، تحویل مرغ به کشتارگاه ها در زمان مقرر، اخطار به متصدیان واحدهای مرغ گوشتی خالی برای جوجه ریزی،تسریع در صدور مجوز جوجه ریزی،سهولت دسترسی مرغداران به نهاده‌های های خریداری شده در سامانه بازارگاه و نظارت بر همه واحدهای مرغ گوشتی از اقدامات مستمر همکاران این مدیریت و گامی موثر در بهبود نرخ جوجه ریزی در این شهرستان است 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار