مسیر دسترسی آزاد راه تهران ـپردیس افتتاح شد

مسیر دسترسی به آزادراه تهران ـ پردیس در جهت کاهش حجم ترافیک شهر پردیس با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸ 19 September 2024
مسیر دسترسی آزاد راه تهران ـپردیس افتتاح شد
«تابناک تهران »مسیر دسترسی به آزادراه تهران ـ پردیس با پیگیری مردم و با حضور نمایندگان مجلس در جهت کاهش حجم ترافیک شهر پردیس با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
 
به گزارش خبرنگار تابناک تهران، مسیر دسترسی از بلوار  آیت الله شهید سیدابراهیم رئیسی به آزادراه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت هفته وحدت با حضور فرماندار،فرمانده سپاه ، شهردار پردیس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با هدف کاهش ترافیک داخل شهری افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
 
 شهردار پردیس در تشریح روند اجرای این پروژه اظهار داشت: شهر پردیس به واسطه توسعه روزافزون بویژه در فازهای جدید و سایت های مسکن مهر و مسکن ملی شاهد رشد جمعیتی قابل ملاحظه است.
 
رضا کارخانه با اشاره به کاهش حجم ترافیک در مسیر دسترسی به آزاد راه تهران ــپردیس افزود : از این رو شهرداری پردیس به منظور پیشگیری از بروز گره‌های ترافیکی و اخلال در ترافیک درون شهری نسبت به اجرای طرح‌های مختلف اقدام می‌کند.
 
وی در ادامه یادآور شد:با اقدامات  دیگر شهرداری می‌توان به احداث مسیر دسترسی بلوار آیت الله شهید سیدابراهیم رئیسی به آزادراه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط واحد فنی عمرانی شهرداری پردیس اشاره کرد.
 
شهردار پردیس خاطر نشان کرد: این مسیر به طول ۷۰۰ متر شامل خاکبرداری، زیرسازی آسفالت، جدولگذاری اجرای روشنایی، اجرای فضای سبز، نصب تابلو علائم ترافیکی، جانمایی تمثال شهدای معزز، و روشنایی ،پس از تصویب در شورای ترافیک شهرستان و استان و همچنین اداره کل راه و شهرسازی استان احداث، تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار