تعامل بین نیرو‌های مسلح و مردم از دستاورد‌های دفاع مقدس است

لرستان- «تابناک»- استاندار لرستان گفت: یکی از دستاورد‌های دفاع مقدس تعامل بین نیرو‌های مسلح و مردم است و اثر این تعامل را اکنون در بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی می‌توان دید.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷ 21 September 2024
به گزارش «تابناک لرستان»، ابوطالب شفقت صبح امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح استان لرستان اظهار کرد: تبیین ارزش و جایگاه دفاع مقدس برای نسل جوان ضروری است. 
 
وی با تاکید بر اینکه امنیت امروز مرهون برکت خون شهیدان است افزود: اگر ایران اسلامی امروز کشور مقتدر منطقه است، به برکت خون شهیدان بوده و استکبار نیز به توانمندی ملت ایران اعتراف دارد. 
 
استاندار لرستان بیان کرد: دوران دفاع مقدس مقطعی برجسته در تاریخ انقلاب است و این دوران جزو تاریخ باشکوه و باعظمت ایران است که باید آن را شناخت و تبیین کرد. 
 
شفقت تصریح کرد: جوانان باید بدانند دنیا به اقتدار، علم و ایمان مردم ایران اعتراف دارد و ابرقدرت‌های شرق و غرب نیز فهمیده اند که نمی‌توانند نسبت به ایران اسلامی کج‌اندیشی کنند. 
 
استاندار لرستان گفت: در جنگ تحمیلی از ماهیت انقلاب اسلامی دفاع کردیم، اما استکبار پس از شکل‌گیری انقلاب اسلامی به اشکال مختلف سعی در ایجاد هرج و مرج در کشور داشته و دارد. 
 
شفقت عنوان کرد: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس در مقابل صدام و تمام دنیا ایستادگی کرد و سپاه، بسیج، ارتش و تمام نیرو‌های مسلح به فرماندهی امام راحل به میدان آمدند و این رزم را ادامه دادند. 
 
وی افزود: ارزش‌های دوران جنگ تحمیلی باید برای نسل جوان تبیین شود و ابرقدرت‌های دنیا امروز به قدرت نظامی ایران باور دارند. 
 
استاندار لرستان عنوان کرد: مسجد پایگاه پشتیبانی جنگ بوده و تداوم انقلاب با محوریت مسجد ادامه یافت. 
 
وی گفت: مردم در مساجد کمک‌های مردمی را برای ارسال به جبهه‌های نبرد جمع‌آوری می‌کردند و جوانان باید بدانند صدام جنگ را با چراغ سبز آمریکا و حمایت مستکبران آغاز کرد. 
 
شفقت عنوان کرد: جنگ تحمیلی با هدف ضربه به تمامیت ایران اسلامی و از بین‌بردن کشور شکل گرفت، اما انقلاب اسلتمی اقدام بزرگی بود که با پیوند مردم، امام راحل و اعتقاد به خدامحوری به‌وجود آمد. 
 
وی افزود: سران رژیم بعث دست‌نشانده استکبار و آمریکا بودند، اما دفاع مقدس و جنگ باعث صدور انقلاب اسلامی شد. 
 
شفقت تصریح کرد: جنگ تحمیلی دروغ و تزویر استکبار را به‌نمایش گذاشت، اما دفاع مقدس ایران باعث شد ریشه انقلاب اسلامی مستحکم‌تر و دوست و دشمن خود را بهتر بشناسیم. 
 
وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی به ما کمک کرد تا خودمان را باور کنیم و اعلام توانایی یکی از اثرات دفاع مقدس است عنوان کرد: ارتش ایران نیروی قدرتمند منطقه و دارای بهترین نیروی انسانی است و نیرو‌های مسلح ایران اسلامی جزو مقتدرترین نیرو‌های مسلح منطقه هستند. 
 
شفقت تاکید کرد: یکی از دستاورد‌های دفاع مقدس تعامل بین نیرو‌های مسلح و مردم است و اثر این تعامل را اکنون در بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی می‌توان دید.
 
انتهای پبام/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار