استاندار منتخب:
استاندار منتخب آذربایجان شرقی با صدور پیامی، ضمن قدردانی از حسن اعتماد رئیس جمهور و هیأت دولت و ابراز محبت مردم، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، از آنان خواست تا از درج هرگونه پیام تبریک یا نصب بنر در سطح شهر خودداری کنند.
کد خبر: ۱۰۰۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳ 17 October 2021

به گزارش تابناک تبریز، استاندار منتخب آذربایجان شرقی با صدور پیامی، ضمن قدردانی از حسن اعتماد رئیس جمهور و هیأت دولت و ابراز محبت مردم، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، از آنان خواست تا از درج هرگونه پیام تبریک یا نصب بنر در سطح شهر خودداری کنند.

متن پیام عابدین خرم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک که به لطف پروردگار متعال و اعتماد رئیس جمهور مردمی و انقلابی کشور عزیزمان و هیأت محترم وزیران به این حقیر، عهده‌دار کرسی استانداری آذربایجان شرقی شده‌ام، لازم می‌دانم از آحاد مردم شریف، خانواده‌های معزز شهیدان سرافراز، جانبازان، بسیجیان، ایثارگران، شخصیت‌های مذهبی، سیاسی و نخبگان استان که نسبت به این سرباز کوچک انقلاب و خادم خودشان ابراز لطف و محبت کرده‌اند تشکر نمایم و از همه مردم انقلابی استان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظامی و انتظامی استدعا دارم از نصب هرگونه بنر، درج آگهی در نشریات و ارسال تاج گل صرف‌نظر کرده و هیچ‌گونه هزینه‌ای در این خصوص صورت نگیرد.

رجاء واثق دارم که در این سنگر خدمت‌گزاری، در راستای آبادانی، پیشرفت و عدالت، مردم شریف و نجیب استان و نخبگان و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی با خادم خود همراه خواهند بود تا با عنایت پروردگار منان، استان آذربایجان شرقی را به جایگاه شایسته خود در حوزه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و ... برسانیم.

خادم مردم آذربایجان شرقی
عابدین خرم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار