مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه در گفتگو با تابناک مطرح کرد:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مدارس روستایی و عشایری از اوایل مهر ماه بازگشایی و کلاس‌ها مطابق با شیوه نامه‌های بهداشتی گروه بندی شدند.
کد خبر: ۱۰۰۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰ 09 November 2021

مجید یزدانپناه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص بازگشایی مدارس روستایی و عشایری با توجه به شرایط بیماری کرونا، اظهار کرد: مدارس عشایر و روستایی از اوایل مهر ماه بازگشایی شد.

وی افزود: مطابق با آیین نامه و دستور العمل وزارتی و همچنین مصوبه ستاد ملی کرونا مدارس روستایی و عشایری با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به روی دانش آموزان بازگشایی و آماده ارائه آموزش به آنان شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه در این مدارس تعداد دانش آموزان ۵٠ الی ١٠٠ نفر است، افزود: در هر کلاس نیز ١۵ الی ٢٠ دانش آموز حضور می‌یابد که به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی کلاس‌ها گروه بندی شدند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت مدارس روستایی و عشایری از سوم مهر ماه آغاز شد،خاطر نشان کرد: با توجه به دستور ستاد ملی کرونا و جلسه‌ای که اخیرا برگزار شد دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول نیز از ابتدای آذر ماه می‌توانند در کلاس درس حضور یابند.

لازم به ذکر است که رعایت فواصل اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان در مدارس ضروری و حضور دانش آموزان در کلاس درس اختیاری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار