-مسئول بسیج حقوقدانان خراسان شمالی از آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد استان همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: اعزام گروه های جهادی برای مشاوره حقوقی به روستاها دیگر برنامه این ایام است.
کد خبر: ۱۰۱۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰ 19 November 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،حمد خدابخش از آزادی ۱۵ زندانی به مناسبت هفته بسیج خبر داد و اظهار کرد: این زندانیان به‌دلیل جرائم غیر عمد در زندان گرفتار شده بودند.

مسئول بسیج حقوقدانان خراسان شمالی گفت: همچنین به مناسبت هفته بسیج گروه های جهادی به زندانیان و خانواده زندانیان استان خدمات مشاوره حقوقی، پزشکی، مشاوره روانشناسی و.. ارائه خواهند داد.

وی همچنین از افتتاح دفتر مشاوره حقوقی رایگان این سازمان در محل انجمن حمایت از زندانیان استان خبر داد و افزود: تا پایان سال چند مرحله دیگر آزادسازی زندانیان را خواهیم داشت تا بتونیم تعداد زندانیان استان را کاهش دهیم.

خدابخش با بیان اینکه بدهی زندانیان مالی استان از محل کمک دستگاه‌ها و خیرین جمع آوری و اقدامات رهایی از زندان توسط بسیج حقوقدانان استان صورت می‌گیرد، گفت: خوشبختانه تاکنون در این راستا موفق بوده‌ایم اما همچنان نیازمند یاری خیرین و مردم برای انجام این اقدام ارزشمند در سطح استان هستیم.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان خراسان شمالی تصریح کرد: در سازمان بسیج حقوقدانان استان افراد متخصص حقوقی از جمله وکلا، قضات و کارشناسان با روحیه جهادی برای خدمت به مردم پای کار هستند.

وی افزود: به مناسبت هفته بسیج ۷دفترخانه اسناد رسمی در استان مشاوره رایگان در حوزه تنظیم اسناد به مراجعه کنندگان ارائه می دهند.

وی در انتها گفت: اعزام گروه های جهادی مشاوره حقوقی به روستاها از دیگر برنامه های سازمان بسیج حقوقدانان در این هفته می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار