سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان کرمانشاه گفت: مسابقه «قهرمان من» در مدارس کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ 21 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، میلاد نادری اظهار کرد: همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی مسابقه قهرمان من به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه، افزود: مکتب و فرهنگ حاج قاسم یک مکتب و فرهنگ گسترده بوده و هرکس در هر جایگاه و نهادی که فعالیت می‌کند برای شناساندن حاج قاسم به دیگران در تلاش است.

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تمامی دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم می‌توانند در این مسابقه شرکت و آثار خود را به در پیام رسان بله به آیدی admin_anjoman1 ارسال کنند.

نادری بیان کرد: دانش‌آموزان می‌تواند در غالب پادکست، رادیو، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، نشریه، کلیپ، نقاشی و با استفاده از تک جمله‌هایی که حاج قاسم در وصیت نامه ذکر کرده، خلق آثار کنند.

وی با اشاره به محورهای مسابقه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: بازخوانی وصیت‌نامه سیاسی، معنوی و سیره و رفتار اخلاقی، جهادی و سیاسی از محورهای مسابقه حاج قاسم سلیمانی است.

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: برگزیدگان آثار برتر تا پایان دی ماه اعلام می‌شود و برای تقدیر از دانش‌آموزان و آثار برتر جوایز فرهنگی و نقدی در نظر گرفته شده است.

نادری گفت: برای اهدای جوایز به نفرات برتر در غالب اختتامیه و برنامه‌ای در شأن حاج قاسم و با حضور مسئولین فرهنگی شهر از دانش‌آموزان و نفرات برتر تقدیر و تشکر می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار