نمایندگان بهتر است تا پایان میزبانی ایلام زبان به کام فروکشند و با حاشیه سازی زمان طلایی خدمت به زایرین را به هدر ندهید ،چرا که اگر کمی یا کاستی در میدان خدمت رسانی به زایرین و یا ضعف زیر ساختی وجود دارد ،اول باید خود پاسخگو باشید بعد دیگران !
کد خبر: ۱۰۶۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱ 10 September 2022

تابناک ایلام ::این روزها ایلام کوچک جلوه ای از ایران اسلامی است ،امروز می توان در یک نگاه ایران را در ایلام و مهران به نظاره نشست.

ایلام ششصد هزار نفری میزبان جمعیتی میلیونی است تا تحقق بخش کلیدی ترین استراتژی امنیتی ،سیاسی و فرهنگی نظام یعنی اربعین باشد .

استانی کوچک با زیر ساخت های کم رمق جمعیت میلیونی را در خود جای داده و مردمانش با دستانی خالی تمامی داشته های خود را به میدان عمل آورده اند تا خجالت زده زایرین حضرت دوست نشوند.

الحق و الانصاف مدیران ارشد استان هم در این خصوص کم فروشی نکرده و با حضور در میدان خدمت رسانی در تلاش هستند تا به نحو‌شایسته ای آداب میزبانی را به جای اورده و زایرین حسینی با خاطره ای خوش از این استان خارج شوند و باید به تمام دست مریضاد گفت .

اما در این بین نمایندگان ایلام به جای حضور در کنار مردم و مسوولین برای آبرو داری استان ،به دنبال گل آلود کردن آبند تا یا ماهیگیری در آن برای خود آبرو کسب نمایند.

نمایندگان ایلام به جای گرفتن یقه مقامات ارشد و جذب اعتبار و جلب نگاه آنان برای رفع نواقص ومرمت زیر ساخت ها رو به دروازه خودی کرده و مرتب گل می زنند !

آنان به جای اینکه مسوولین کشور را نسبت به زیر ساخت های اربعین پاسخگو کنند با فرصت طلبی و انداختن توپ به زمین استان یقه مسیولین استان را چسبیده اند که شک نداریم آنان هفته هاست رنگ اهل خانه خود را به چشم ندیده اند.

نمایندگان باید بدانند اگر امروز زیرساخت ها ضعیف است ‌و جوابگوی این حجم از زایر‌ نیست ،این وضعیت نتیجه بی خیالی آنان و تسامح و تساهل و معامله گری آنان با مقامات ارشد کشوری است نه مدیران ارشد استان ایلام !

نمایندگان باید بدانند اگر امروز ضعف مهران را فریاد می کشند در واقع دارند پرونده ناکارامدی خود را در مقابل همگان پهن می کنند !

اگر امروز جاده ها کشش این حجم از خودرو را ندارد ،اگر زیرساخت های اربعین پاسخگوی این حجم از جمعیت نیست ،نتیجه معامله آنان با وزراست به معنای دیگر آنان زیرساخت ها را با یک صندلی مدیریتی برای دوستان و نزدیکان خود طاق زدند .

یقینا این فریاد های نمایندگان نه از سر دلسوزی برای ایلام و مهران بلکه سناریویی جدید برای مهره چینی مدیریتی آنان است که قطعا با روشنگری رسانه ها این تیر هم به سنگ خواهد خورد .

وضعیت امروز زیر ساخت های مهران نتیجه مستقیم مداخله نمایندگانی است که اعتبارات اربعین را به جای اختصاص به زیرساخت های مهران به مناطقی از حوزه انتخابیه خود گسیل دادند که این روزها حتی رنگ یک زایر را به خود ندیده است.

پس بهتر است تا پایان میزبانی ایلام زبان به کام فروکشند و با حاشیه سازی زمان طلایی خدمت به زایرین را به هدر ندهید ،چرا که اگر کمی یا کاستی در میدان خدمت رسانی به زایرین و یا ضعف زیر ساختی وجود دارد ،اول باید خود پاسخگو باشید بعد دیگران !

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار