نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی «خانه‌های ملی گفت‌وگوی آزاد» تشکیل خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵ 14 October 2022

به گزارش تابناک تبریز، محمد باقری بنابی امروز در جلسه شورای اداری و آیین معارفه بخشدار مرکزی شهرستان بناب با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع در ادارات دولتی و غیردولتی از مهم‌ترین خواسته‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ اظهار کرد: مسئولان باید این امر را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی افزود: اگر مسئولان سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) را پیش بگیرند قطعاً با تمام وجود به ارباب رجوع خدمت خواهند کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سپس ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای تأمین شهرستان بخاطر کنترل و مدیریت اتفاقات و قضایای اخیر و همچنین مردم شریف شهرستان بخاطر همراهی مسئولان و اعضای شورای تأمین گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران توسط خون شهدا تضمین شده است.

باقری بنابی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی «خانه‌های ملی گفت‌وگوی آزاد» تشکیل خواهند شد، تصریح کرد: تشکیل خانه گفتگو در تمام مناطق کشور از جمله شهرستان بناب ضروری است تا اینکه در این گفتگوها که در معرض دید عموم تشکیل می شود، مردم و منتقدین بتوانند به راحتی در خانه گفتگو حاضر و مطالب خود را بیان کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :