امروز تحت نظارت مدیریت دارو و غذا مقادیر قابل توجهی داروهای تاریخ گذشته از یکی از انبارهای دارویی کشف و برای امحا به انبار دانشکده علوم پزشکی سراب منتقل شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳ 12 November 2022

به گزارش تابناک تبریز، علی جهانی، فرماندار سراب صبح امروز در جلسه بازرسی و نظارت بر داروخانه‌های شهرستان سراب با اشاره به اینکه دارو نقش محوری در چرخه سلامت مردم دارد، اظهار کرد: هرگونه اغماض و غفلت در برخورد با کسانی که با احتکار یا احیانا کم‌فروشی دارو با سلامت مردم معامله می‌کنند جایز نیست.

وی با بیان اینکه منکر کمبود برخی اقلام دارویی در کشور نیستیم، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا از طریق دانشکده علوم پزشکی سراب و مدیریت غذا و دارو مشکلات شهرستان را احصاء و هماهنگی‌های لازم را درجهت تامین داروهای مورد نیاز انجام دهیم.

این گزارش حاکی است، امروز تحت نظارت مدیریت غذا و دارو مقادیر قابل توجهی داروهای تاریخ گذشته در یکی از انبارهای دارویی کشف و جهت امحا به انبار دانشکده علوم پزشکی سراب منتقل شد.

شبنم نوروزی، مدیر غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی سراب در حاشیه بازدید از داروخانه‌های سطح شهر گفت: طبق دستور فرماندار شهرستان سراب و برای ایفا مسؤولیت  ذاتی و با در نظر گرفتن کمبودهای کشوری بازرسی و نظارت را تشدید کردیم و با همکاری نیروی انتظامی و نیز گزارش‌های مردمی تلاش می‌کنیم تا از هرگونه سوءاستفاده احتمالی جلوگیری کنیم.

وی تاکید کرد: داروهای تاریخ گذشته و خارج از ثبت در سامانه اعلامی جمع‌آوری و امحا می‌شوند.

نوروزی افزود: مقرر شده هر هفته گزارشی از وضعیت دارویی شهرستان را در اختیار فرماندار قرار دهیم.

نوروزی همچنین از حمایت‌های فرماندار شهرستان سراب قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :