فرمانده سپاه ویژه تبریز از تهیه سند چشم‌انداز برای ۷۰ درصد پایگاه‌های مقاومت در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ 12 October 2023

به گزارش تابناک تبریز، سرهنگ پاسدار عبدالله شادی روز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه در نشست خبری، ضمن اشاره به عملکرد و فعالیت‌های سپاه ویژه تبریز از تهیه و تبیین سند چشم انداز ۱۰ ساله سپاه و بسیج تبریز خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: برگزاری نشست و هم‌اندیشی با اکثر فرماندهان پایگاه و ناحیه‌های ادوار گذشته از جمله اقدامات این سپاه بود که در آن سند چشم انداز ۱۰ ساله سپاه و بسیج تبریز تهیه شد و در راستای تحقق آرمان شهر در عرصه پایگاه و بسیجیان، مساجد و نمازگزاران، محله و ساکنان برنامه ریزی دقیقی انجام گرفت.

وی از تحول بزرگ‌ در ۵۲۰ پایگاه مقاومت تبریز که در طول انقلاب شکوهمند اسلامی بی‌سابقه بود، خبر داد و افزود: ما در طول سه سال گذشته با برگزاری جلسات مختلف و متعدد با فرماندهان پایگاه‌ها، مسائل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را در داخل و خارج از بدنه بسیج در قالب دانشنامه جامع و کامل گردآوری کرده‌ایم که تمام زمینه‌های اعتقادی، بصیرتی، معرفتی و تشکیلاتی را پوشش می‌دهد.

شادی، شبکه انسانی و مدیریتی سپاه ویژه تبریز را با ۲۴ هزار نفر مدیر فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی را در شمال غرب استثنایی و بی‌نظیر عنوان کرد و ادامه داد: بالغ بر ۷۰ درصد پایگاه‌ها، سند چشم انداز ۱۰ ساله در راستای اعتلا و نقش آفرینی بسیج در سلسله مراتب مسجد، حوزه، ناحیه محور تهیه کرده‌اند که تمام سمت و جهت‌ها در یک مسیر قرار گرفته‌ است.

وی به تعامل، همکاری و هم‌افزایی میان همه ارگان‌های حکومتی با سپاه ویژه تبریز تاکید کرد و ادامه داد: سپاه ویژه تبریز با همه نهادهای انقلابی تعامل و همکاری کامل و لازم را دارد که این سطح از همکاری قابل توجه و قدردانی است و اگر همیاری و هم‌افزایی لازم را نداشته باشیم به هدف والای خود نخواهیم رسید.

وی به برنامه و فعالیت‌های سپاه ویژه، ناحیه و بسیج تبریز اشاره کرد و افزود: برگزاری بخش‌هایی از کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان، یادواره شهدای مقاومت و خانگی، صعود تخصصی به کوه سهند با مشارکت ۳۰۰۰ نفر از خواهران و برادران با نام عملیات طوفان الاقصی که در قالب کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ویژه تبریز ادامه داد: برگزاری جشنواره ورزشی فیروزه بسیج در هفت رشته ورزشی با همکاری کلانشهر تبریز، اجرای طرح ولایت با حضور ۱۰۰۰نفری در زمینه اجتماعی، فرهنگی، فرهنگی و ورزشی و ۳۹۰ طرح تابستانه که در تاریخ انقلاب اسلامی بی‌سابقه بود، برگزاری جشن‌های خانوادگی در تمام پارک‌های تبریز، برگزاری المپیادهای علمی، اردوهای فرهنگی در کوه عون‌بن‌علی و بازدیدهای علمی در قالب راهیان پیشرفت از جمله اقدامات و برنامه‌های انجام گرفته است.

وی، بسیج را نعمتی بزرگ برای ایران، انقلاب اسلامی و حتی برای دنیا عنوان کرد و گفت: امنیت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی و کشورهای همسایه از جمله سوریه و عراق مدیون خون شهدای بسیجی است که در مقابل داعش مقاومت و مبارزه کردند.

وی، این مجموعه را در کل کشور نام‌آور عنوان کرد و افزود: سپاه ویژه تبریز، مجموعه‌ای نام‌آور و عمل گرا است که شهدای فرماندهی هم‌چون آجرلو و آل‌اسحاق، ۱۸ فرمانده حوزه، ۶۹ فرمانده پایگاه تقدیم نظام و انقلاب کرده است و امروزه هم در این راستا حسین اجاقی و امیر حسین‌پور از سپاه ویژه تبریز به فیض شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :