استاندار آذربایجان شرقی هشتمین دیدار مردمی و چهره به چهره خود را در سال جاری را برگزار کرد تا در ارتباطی بی واسطه و صمیمی با شهروندانی از اقشار مختلف مردم به مشکلات آنان رسیدگی کند.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ 12 October 2023

به گزارش تابناک تبریز، میهمانان دیدار نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی را شهروندانی با درخواست های مختلف از قبیل تولیدکننده، صنعتگر، پدر شهید تا جوان جویای کار تشکیل می داد.
استاندار آذربایجان شرقی نیز متناسب با سطح درخواست مراجعه کنندگان یا دستور رفع مشکلات آنان را در محل صادر کرد یا در موارد مرتبط با حوزه تولید دستور ارجاع مشکل به کارگروه ها، کمیسیون ها و ستادهای تخصصی در استانداری با اولویت رسیدگی را داد.
عابدین خرم به عنوان مدیر ارشد استان در این دیدار که نزدیک به ۲ ساعت به طول انجامید، با گشاده رویی و حوصله تمام به جزییات مشکل میهمانان خود گوش داد و با همراهی مدیران کل نهادهای حاضر در جلسه برای رفع آن کوشید.
نخستین مراجعه کننده این دیدار، تولید کننده ای بود که مشکل منابع طبیعی داشت و آقای استاندار، مدیران کل منابع طبیعی و راه و شهرسازی استان را برای طرح مشکل رفع آن به حضور خواند و پس از بحث درباره آن، مقرر شد موضوع در کمیسیون رفع تداخلات استان مطرح شود.
تولیدکننده دیگر به عنوان میهمان استاندار آذربایجان شرقی، مشکل سرمایه در گردش و به گفته خودش پیش از این ۳۰۰ نفر کارگر داشت و اکنون آمده بود که از نماینده عالی دولت در استان برای احیای آن کمک بخواهد.
او گفت که ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات می خواهد تا دوباره کارخانه خود را سر پا کند.
استاندار آذربایجان شرقی در پاسخ یکی دیگر از مراجعه کنندگان برای دریافت تسهیلات بانکی جهت اجرای طرح توسعه، اعلام کرد که منابع بانکی موجود در استان مشخص و معطوف به اولویت های استان است.
میهمان دیگر دیدار مردمی امروز نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی یک جوان جویای کار بود که خرم او را به اداره کل کار معرفی کرد.
در این دیدار ۲ مراجعه کننده دیگر از روستاهای میانه برای ترمیم آسفالت راه دسترسی چند روستا به طول ۱۴ کیلومتر مراجعه کرده بودند که استاندار آذربایجان شرقی دستور لازم برای اختصاص اعتبار لازم برای این کار را صادر کرد.
یک پدر شهید نیز میهمان دیدار مردمی امروز استاندار آذربایجان شرقی بود که خواستار دریافت کانکس برای استفاده به عنوان خانه بهداشت در روستای محل سکونت خود تا ساختن ساختمان برای خانه بهداشت بود.
خرم همین که فهمید میهمان او پدر شهید است، خواست دست او را ببوسد که ابوالشهید مانع این کار شد.
مقام عالی دولت در نهایت دستور تهیه کانکس درخواستی این پدر شهید را صادر و او را بدرقه کرد.
مراجعه کننده دیگر دیدار چهره به چهره امروز مدیریت ارشد استان، فرزندش مشکل تبدیل وضعیت استخدامی داشت که خرم دستور لازم برای پیگیری موضوع توسط اداره کل بازرسی استانداری را صادر کرد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :