رئیس اداره صنعت و تجارت شهرستان دیّر:
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دیّر گفت: 10 نانوای فعال در بردخون وجود دارد که وظیفه پخت نان را بر عهده‌ دارند اما سهمیه فعلی آرد جوابگوی نیاز مردم این منطقه نیست.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 18 October 2015
تابناک بوشهر: سید عبدالله نژاد حسینیان صبح امروز در بازدید از نانوایی‌های بردخون اظهار داشت: بازرسی‌های مستمر و برنامه‌ریزی‌شده از نانوایی‌های شهرستان انجام می‌گیرد و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان با همراهی مسئولان بهداشت و تعزیرات وضعیت نانوایی‌ها را رصد می‌کنند.

وی افزود: با توجه به تأکیدات رئیس سازمان به اهمیت بازدیدهای دوره‌ای و سرزده از نانوایی‌ها، این کار را از اولویت‌های خود قرار داده‌ایم تا مردم از غذایی سالم، بهداشتی و استاندارد استفاده کنند.

نژاد حسینیان ادامه داد: 10 نانوای فعال در بردخون وجود دارد که وظیفه پخت نان را بر عهده‌ دارند اما سهمیه فعلی آرد جوابگوی نیاز مردم این منطقه نیست که امیدواریم با تلاش اداره صنعت، معدن و تجارت و مسئولان بردخون به‌ویژه بخشدار بتوانیم در فصل برداشت گوجه‌فرنگی 10 تن به سهمیه بخش اضافه کنیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دیّر با بیان اینکه 64 تن و 800 کیلوگرم سهمیه فعلی آرد بردخون است، گفت: باوجود جمعیت مهاجر این سهمیه پاسخگوی نیاز و خواسته مردم نیست.

بخشدار بردخون نیز در این بازدید گفت: با توجه به حضور کشاورزان و کارگران فصلی که جمعیت بخش دو برابر می‌شود، سهمیه کنونی آرد کافی نیست و نیاز به افزایش سهمیه است.

حیدر عمرانی خواستار حضور و بازدید مسئولان شهرستان و استان از وضعیت نانوایی‌های بردخون شد و افزود: در فصل کشاورزی به‌ویژه برداشت گوجه‌فرنگی، جمعیت مهاجر از سراسر کشور در منطقه سکونت دارند و این عده باعث افزایش تقاضا و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان و ساکنان بخش می‌شود.

در این بازدید که رئیس شورای شهر و مسئول اصناف بردخون نیز حضور داشتند، نانواداران نیز با اشاره به کیفیت پایین آرد، کمبود سهمیه و خرید آرد آزاد، فروش نان خانگی، خواستار توجه مسئولان به خواسته‌ها و مشکلات خود شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار