مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تبریز از ارسال پرونده 914 مورد تخلف صنفی در ارتباط با مرغ و آرد و نان از سوی جهاد کشاورزی به تعزیرات حکومتی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲ 11 December 2023

به گزارش تابناک تبریز، ابراهیم فرقانی صبح امروز در حاشیه بازرسی و نظارت از بازار مرغ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نظارت و بازرسی به صورت جدی در شهرستان تبریز پیگیری می‌شود به‌طوریکه طی سال‌جاری تاکنون ۹۱۴ مورد تخلف صنفی از سوی جهاد‌کشاورزی تبریز در تعزیرات حکومتی تبریز ثبت  شده است.

وی افزود: علاوه بر این میزان ۶۵۰ پرونده حکم نهایی خود را از سوی تعزیرات دریافت کرده و  مابقی پرونده‌ها  نیز در دست بررسی  برای صدور احکام و ارسال به  تعزیرات هستند.

فرقانی اضافه کرد: اکیپ‌های بازرسی شهرستان تبریز روزانه علاوه بر بازرسی بر بازار آرد و نان در بازار محصولات پروتئینی نیز حضور فعال دارند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تبریز با اشاره به نقش مهم بازرسان در جلوگیری از هرگونه تخلف دلالان و سودجویان در بازار محصولات پروتئینی، بر تشدید نظارت بر بازار و تشدید نظارت بر بازار مرغ تاکید کرد و گفت: بازرسان  جهاد کشاورزی تبریز هرگونه تخلف بالاتر از قیمت مصوب را ثبت نوده و بدون هیچ چشم پوشی به تعزیرات حکومتی تبریز گزارش می‌دهند.

فرقانی خاطرنشان کرد: بازرسی های مذکور از واحدهای خبازی، عرضه مواد غذایی و پروتئینی فروشگاه‌های عرضه اقلام تنظیم بازار به صورت جدی پیگیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :