نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: وتوی قطعنامه آتش‌بس فوری جنگ اسرائیل علیه مردم بی دفاع غزه ماهیت غرب و آمریکا را به جهانیان نشان داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸ 12 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه در آیین استقبال از شهید گمنام در مدرسه المهدی اراک، گفت : اگر هزاران کتاب در خصوص جنایاتی که از جنگ جهانی دوم تاکنون توسط آمریکا علیه مردم جهان انجام شده، نوشته شود همانند این عمل ماهیت دروغین آمریکا را به جهانیان نشان نمی دهد.

وی ادامه داد: ۱۸ هزار و ۲۰۰ شهید از مردم مظلوم غزه تاکنون توسط رژیم اسرائیل به شهادت رسیدند که ۷۰ درصد آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند و ۵۰ درصد مردم این منطقه اکنون به دلیل جنگ اسرائیل علیه مردم منطقه در فقر مطلق زندگی می‌کنند.

امام جمعه اراک افزود : ۴۰ هزار تن بمب شیمیایی و فسفری تا هفته گذشته توسط رژیم اسرائیل بر سر مردم غزه ریخته شده که بیشتر این بمب‌ها را بمب‌های ۲ هزار پوندی تشکیل مید هد که توسط آمریکا در اختیار این رژیم قرار گرفته‌ است.

آیت الله دری نجف آبادی ایمان ، دعا و توسل به خداوند را سلاح مومن عنوان کرد و گفت: رژیم اسرائیل در روزهای ابتدایی جنگ گمان می کرد که در مدت یک هفته حماس را از بین می برد در صورتی که اکنون پس از ۶۷ روز به دلیل اعتقاد و ایمان حماس نتوانسته آسیبی به آن وارد کند.

وی ادامه داد: قدرت جمهوری اسلامی ایران، حماس، حزب الله و یمن قدرت ایمان، خلاقیت و عمل بوده و این مهم جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را شکست ناپذیر کرده‌ است.

آیت الله دری نجف آبادی با یادآوری شکست اعراب در برابر رژیم اسرائیل گفت: اکنون حماس با ۲ هزار نیروی نظامی با سلاح ایثار و شهادت و قیام برای خداوند در برابر این رژیم ایستاده و توانسته به دستاوردهای بزرگی دست یابد.

وی یادآور شد: ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در ۳۶۳ کیلومتر نوار غزه در مدت ۱۷ سال گذشته در محاصره کامل و تحریم زندگی کرده‌اند و اکنون با سلاح ایمان و مجاهدت توانسته‌اند در مدت ۴۷ روز گذشته در برابر رژیم اسرائیل که مورد حمایت کشورهای غربی و آمریکا قرار دارد ایستادگی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار