امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : کشورهای استعمارگر با سردمداری انگلیس و سپس آمریکا برای چپاول ثروت منطقه، رژیم اسرائیل را با گردآوری یهودیان آواره از سراسر دنیا تشکیل دادند و فلسطین را اشغال و در اختیار آنها قرار دادند و با سقوط اسرائیل بدون شک آمریکا نیز در منطقه هیچ جایگاهی نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 20 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در دیدار بصیرتی سیاسی با کارکنان نیروی انتظامی استان ایلام  بیان داشت :بعد از عملیات طوفان الاقصی که اسرائیل مورد غافلگیری و در آستانه شکست قرار گرفت، سران آمریکا و اروپا با حضور در سرزمین های اشغالی به حمایت از اسرائیل پرداختند و این رژیم غاصب را برای مقابله با حماس تقویت کردند.

وی افزود : اکنون شرایط در اسرائیل به علت جنگ اخیر و فراخوان نیروهای ذخیره به نبرد، پیچیده شده است و خانواده های خشمگین اسرای اسرائیل معترضانه خواهان آزادی فرزندان اسیر در بند حماس هستند و در جریان آتش بس کوتاه مدت نیز صهیونسیت ها بدون هیچ دستاورد قابل ملاحظه ای تسلیم خواسته های حماس شدند.

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار   ادامه داد :  عملیات طوفان الاقصی باعث سردرگمی اسرائیل و نابودی هیمنه پوشالی شکست ناپذیری این رژیم شد و خوی اشغالگری و ددمنشانه اسرائیل و مظلومیت مردم غزه را برای همه کشورهای دنیا و مردم جهان آشکار و فلسطین را به مساله اول دنیا تبدیل کرد.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد : از دیگر مزایای جنگ هولناک غزه این بود که مردم دنیا جانبداری های نابحق آمریکا، اروپا و سازمان های بین المللی مدعی حقوق بشر را بیشتر شناختند و برای حمایت از مردم مقاوم و صبور غزه به خیابان ها آمدند و حتی برخی از شهروندان غربی به سمت اسلام و قرآن روی آوردند.

وی گفت :  باوجود آنکه بسیاری از حکام عربی و اسلامی با کشورهای اسرائیل و آمریکا همپیمان شده اند و تلاش های آشکار و پنهان متعددی برای حمایت از اسرائیل انجام داده اند، اما طوفان الاقصی موجب شکل گیری اتحاد نسبی گروه های مبارز اسلامی از جمله حزب الله لبنان و انصارالله یمن علیه اسرائیل شد و مبارزان سوری و عراقی نیز پایگاه های آمریکا در کشورهای خود را هدف قرار دادند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار