فرما نداراراک:
فرماندار اراک گفت: دولت سیزدهم منشا تحولات بزرگی در روستاها بویژه در حوزه عمرانی شده است و در این راستا دهیاران و شوراهای اسلامی نیز نقش اثرگذاری داشته‌ و دارند.
کد خبر: ۱۱۴۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹ 25 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،امیر هادی، فرماندار اراک امروز دوشنبه (۴ دی) در همایش تبیینی (رواق دوازدهم) که با حضور دهیاران، اعضای شوراها و معتمدین روستاهای بخش مرکزی با موضوع انتخابات برگزار شد، گفت:همه تلاش‌ها در دولت برای خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه بویژه مناطق محروم و خانواده‌های کم‌برخوردار به کار گرفته شده است.

فرماندار اراک با بیان اینکه روستائیان از جمله اقشاری هستند که همواره در عرصه‌های مختلف حضور دارند و در راه خدمت به جامعه تلاش می‌کنند،ادامه داد:رفع مشکلات مناطق روستایی از مهمترین برنامه‌ها است که با جدیت دنبال می‌شود و تاکنون در دولت سیزدهم گام‌های بلندی در این مسیر برداشته شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری گفت: توجه ویژه به موضوع سلامت و امنیت در امر انتخابات و رقابت سالم ضروری است.

فرماندار اراک گفت: همچنین انتظار است در راستای مشارکت حداکثری مردم در بزرگ‌ترین آزمون سیاسی اسفندماه سال جاری، خدمات و اقدامات انجام شده دولت، برای مردم تبیین شود.

هادی تاکید کرد: جهت‌گیری مدیران له یا علیه داوطلبین انتخابات پیش رو ممنوع است و نباید از امکانات دولتی در امر تبلیغات در این راستا بهره گیری شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار