شیردل به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان جلفا معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ 11 January 2024

به گزارش تابناک تبریز، طی مراسمی با حضور فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، فرماندار و ائمه جمعه و سایر مقامات و مسؤولان از زحمات سرهنگ ولیزاده تقدیر و سرهنگ شیردل به‌عنوان فرمانده انتظامی شهرستان جلفا معرفی شد.‌

مجید کیانی، مدیرعامل منطقه آزاد ارس، امنیت را یکی از موضوعات کلیدی خواند و اظهار کرد: باتوجه به گستردگی موضوعات امروزه نیروی انتظامی علاوه‌بر مبارزه با جرائمی مانند سرقت، مواد مخدر و... جهت حفظ نظم و حراست از اموال عمومی وظیفه‌ حفظ امنیت روانی را نیز عهده‌دار است و این اهمیت اقدامات این نهاد را دوچندان می‌کند.‌

وی ضمن تمجید از زحمات نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار برای سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی منطقه، افزود: حضور پرشمار گردشگران و کارکنان واحدهای تولیدی در منطقه، وظیفه فراجا را در تامین امنیت ارس در نقطه صفر مرزی بیش از قبل کلیدی ساخته است.

رئیس شورای تامین منطقه آزاد ارس خواستار تقویت پلیس فتا و پلیس اقتصادی در منطقه آزاد ارس شد و تصریح کرد: این سازمان برای تحقق ماموریت‌های فراجا پشتیبان و در کنار نیروی انتظامی است.‌

وی با اشاره به جایگاه ملی مناطق آزاد، خواستار اجرای کامل قانون تردد خودروهای ارس پلاک تا محدوده ۱۳۰ کیلومتری شد و آن را مطالبه ۱۰ هزار خانواده و فعال اقتصادی دارای این خودروها خواند.

علی محمدی، فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در سایه هدایت مقام معظم رهبری با تمام توان و مقتدرانه، استوار و محکم ایستاده است، یادآور شد: جلفا نسبت به دهه ۶۰ تفاوت‌های بسیاری کرده که مرهون نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این موفقیت‌ها طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید برای مردم تبیین شود.

وی، نیروی انتظامی را نهاد ولایی و مردم‌محور است، تاکید کرد: ما برای ایجاد توسعه پایدار نیازمند اقدام هوشمند، دقیق و هدفمند هستیم و این امر در سایه امنیت که برعهده نیروی انتظامی است، محقق می‌شود.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی جزء استان‌های امن کشور است، ابراز داشت: جلفا نیز از شهرهای امن آذربایجان‌شرقی است که ما به این مقدار اکتفا نخواهیم کرد چراکه این منطقه جزء مناطق تاثیرگذار اقتصادی کشور بوده و نیازمند توجه ویژه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :