بیانیه انتخاباتی مهندس صادق کمایی :
کد خبر: ۱۱۶۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶ 05 May 2024

صادق کمایی نامزد انتخابات از حوزه آبادان و اروند کنار در خصوص دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد :

مردم خونگرم و نجیب و شهید پرور آبادان و اروند کنار و هم استانی های شریف و صبور خوزستانی
سلام علیکم
همان گونه که می دانید آبادان شهر نخل و بهمنشیر و اروند، شهر نفت و فوتبال جادویی، شهر تجارت و بازار ، سال ها قبل از بروز جنگ به زیباترین شهر خوزستان معروف بود و تنه به تنه شهرهای پیشرفته و زیبای ساحلی در کشورهای مطرح می زد و همین ظرفیت ها و پتانسیل ها و داشته ها دشمن را به طمع انداخت و این خاک طلاخیز را مورد هجوم قرار داد که حاصل آن هزاران شهید گلگون کفن و آواره و جانباز و مفقود الاثر و انواع خسارات مادی و معنوی بود.
اما بی شک این خاک گیرا و سرزمین مادری، آن قدر سخاوتمند است که دوباره با همت مردمانش می تواند به زیباترین شهر کشور تبدیل شود و رفاه و آبادانی را به همگان هدیه دهد و دوباره آبادان همانی شود که باید باشد.
برای این مهم اما تدارکاتی لازم است و می بایست همه کنار هم باشیم و با اتحاد و برادری اقوام مختلف ساکن در آبادان به آن چه که لایق مردمان این سرزمین است دست یابیم.
آبادان نیاز به روحیه همبستگی دارد، نیاز به مطالبه گری برای رفع عقب ماندگی ها، نیاز به افرادی پیگیر در مرکز استان و پایتخت برای احقاق حق مردمان این خطه.
آبادان در حادثه متروپل نشان داد که مردمانی دارد بی نظیر، وقتی همه پای کار آمدند تا حتی برای جابجایی یک آجر هم که شده کنار خانواده هایی باشند که عزیزان شان زیر آوار است، این نماد مهربانی، عطوفت، کمک به یکدیگر همانی است که می شود با آن سرمان را بالا بگیریم و فریاد بزنیم ما در بهترین شهر دنیا زندگی می کنیم.
حال که به ایام حساس و سرنوشت سازی در خصوص انتخابات مجلس در دور دوم نزدیک می شویم، از همه همشهریان عزیزم خواستارم، تا با نگاهی تیزبین و آگاهانه پای صندوق های رای بیایند و سرنوشت 4 ساله اداره این صنعت- شهر مدرن و مدنی را با انداختن برگه های رای به صندوق ها مشخص و تعیین کنند، تا انشالله شاهد محرومیت زدایی و رونق آبادانی زیبا، روی ریل عمران و آبادانی و نشاط قرار گرفته و پنجره ها را رو به توسعه و پیشرفت بگشاییم و بگذاریم هوای تازه به شفای ریه و سینه خسته دلان آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار