مراسم تودیع فرمانداران قدیم و جدید بهشهر در حالی انجام می‌شود که نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس با وجود حضور داشتن در مازندران، در این جلسه حضور نیافت.
کد خبر: ۱۳۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 17 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، صبح امروز با حضور حسن خیریان‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و مهرداد ابراهیمی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استاندار مازندران مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری بهشهر و تودیع فرماندار سابق این شهرستان آغاز شد.

این مراسم در حالی انجام می‌شود که نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس با وجود حضور داشتن در مازندران ترجیح داد به جلسه نیاید و به گفته یکی از نزدیکان احمدعلی مقیمی، او اکنون در محمودآباد حضور دارد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس با حضور نیافتن خود در این جلسه به‌طور عملی نشان داد که راضی به چنین تغییری نبوده است، البته او در ماه‌های گذشته نیز اعلام نارضایتی خود را با حضور نیافتن در مراسم تودیع فرماندار سابق نکا و بخشدار مرکزی این شهرستان به‌خوبی نشان داده است.   

در مراسم امروز، فرماندار سابق بهشهر طبق معمول مراسمی از این دست، به بیان عملکرد دوران خدمتی خود پرداخت.

محمدتقی نورزاد ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدا و به‌ویژه سرداران و 800 شهید بهشهر، گفت: در سال 91 و در دولت قبل با وجود اینکه تمایل زیادی برای فرماندار شدن نداشتم، اما با اصرار دوستان این وظیفه را به‌عهده گرفتم.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم بهشهر در انتخابات ریاست جمهوری، افزود: شاید یکی از مشکلات ما این بود که دولت تغییر پیدا کرد و به همراه آن نیز باید تغییرات دیگری انجام می‌شد.

فرماندار سابق بهشهر با بیان اینکه در ابتدای کار با مشکل بزرگی چون سیل بهشهر مواجه شدیم، افزود: در مهر 91 و 92 و خرداد 93، بیش از 100 میلیارد تومان خسارت داشتیم و باید 300 پروژه مربوط به سیل را حل می‌کردیم که با وجود کمبود اعتبار ناشی از پایین آمدن قیمت نفت و تحریم‌ها، به اندازه منابعی که در اختیار ما بود کار کردیم.

نورزاد گفت: رحلت امام جمعه بهشهر و نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و تدارک تدابیر مربوط به مراسم وداع، تشییع و خاک‌سپاری همچنین تعیین امام جمعه جدید را در سال گذشته داشتیم که با همکاری اعضای ستاد نماز جمعه و همراهی مسئولان شهرستانی و استانی توانستیم این موارد را هم پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه از بحث زباله کلافه شدیم، افزود: اما این کار هم به پایان رسید و کارخانه کمپوست راه‌اندازی شد تا بخش مهمی از مشکلات رفع شود.

فرماندار سابق بهشهر به بحث کشاورزی، مشکلات مربوط به ساخت سد گلورد و تأمین اعتبارات مربوطه همچنین پیگیری و دریافت بخش زیادی از اعتبارات ملی در بحث جاده‌ها از جمله جاده رستم‌کلا به بندر امیرآباد و نیروگاه اشاره کرد که همه این بودجه‌ها در شرایط بی‌پولی به‌دست آمد.

نورزاد همچنین از برگزاری 80 یادواره شهدا در چهار سال دوران خدمتی خود در بهشهر گفت و اینکه کارهای فرهنگی خوبی نیز در این مدت انجام شده است و البته از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر به‌خاطر اینکه به مجتمع فرهنگی هنری خود بازگشت و ساختمان دوم فرمانداری را تحویل داد، قدردانی کرد.

فرماندار سابق بهشهر درباره موضوع زمین‌های بنیاد علوی اظهار کرد: مردم بهشهر مشکلات زیادی در این بخش داشتند، زیرا برخی از زمین‌ها اوقافی و برخی دیگر متعلق به منابع طبیعی بود که تا حدود زیادی این مشکلات برطرف شد.

نورزاد درباره تعریض خیابان امام بهشهر نیز بیان کرد: هرگاه مسئولی به شهرستان می‌آمد و می‌خواستیم از این مسیر پرتردد و مرکزی شهر عبور کنیم، موجب رنجش و خجالت‌زدگی ما می‌شد، اما تا حدود زیادی با همکاری مالکان زمین یا واحدهای تجاری مشکل تعریض خیابان امام رفع شد.

وی در پایان از مسئولان اجرایی، قضایی، نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و ... نیز تشکر کرد و گفت: توان من همین اندازه بود و هدف هم جز خدمت نبود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رهگذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
آقای نورزاد.مراسم امام جمعه فقید شهرمون اگر هر فرماندار دیگه ای هم بود به همین منوال صورت میگرفت و در مورد مراسم یادبود شهدا هم همینطور که هر انسانی در هر مقامی بیاید و برود این مراسمات پابرجاست. پس نباید اینهارو جزء عملکردتان حساب بیاورید.در مورد تعریض خیابان امام هم حدود 30 ساله که هر چند سال یه بار یکی دو مغازه بطور عادی تعریض میشد و دوران شما هم همینگونه بود و همچنان ادامه دارد ولی کاش درصورتی این امر رو جزو رزومه خود قرار میدادین که ضرب المثل "کار را که کرد آنکه تمام کرد" مصداق دوران شما می بود.ضمنا چطور کارخانه کمپوست راه اندازی شده که هنوز جوانان شهرمان بیکارند؟نکند از شهر یا استان دیگر نیروی کار گرفتید و شاید هم افتتاح صوری آن درست باشد. به هر حال شما هم مانند دیگران که آمدند و کار خاصی انجام ندادند، خسته نباشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار