سرپرست معاونت هماهنگی امور اقصادی و بین الملل استاندار آذربایجان شرقی عنوان كرد:
شورای استاندارد استان استان آذربایجان شرقی با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقصادی و بین الملل استاندار و مدیرکل استاندارد استان و اعضای این شورا برگزار و مصوبات نشست قبلی بررسی شد.
کد خبر: ۱۳۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 03 December 2015
به گزارش تابناک تبریز، در این نشست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقصادی و بین الملل استاندار آذربایجان شرقی، با توجه به مصوبه نشست گذشته مبنی بر کنترل لازم واحد های تولیدی فاقد مجوز استاندارد، توسط سازمان صنعت و معدن و تجارت و اداره کل استاندارد، اظهار داشت: مصوبه ای که در این شورا به تصویب می رسد لازم الاجرا بوده و همه دستگاه ها مکلف به انجام آن هستند، در غیر این صورت از طریق مراجعی که قانون مشخص کرده است اقدام خواهد شد.

احمد محمدزاده، افزود: به واحد های فاقد پروانه استاندارد نیز تا آخر اسفند مهلت داده می شود تا نسبت به اخذ پروانه اقدام کنند، در غیر اینصورت از طریق مراجع قانونی برخورد خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به ترویج استاندارد از طریق رسانه ملی در استان، ادامه داد: در این راستا بایستی تعامل بین مرکز صدا و سیمای استان و استاندارد ایجاد شود تا بتوانند به نتایج مثبتی در این راستا برسند.

رییس شورای استاندارد استان، با بیان اینکه باید با تلاش و همدلی و همکاری مسایل و کارها را در استان پیش ببریم، بیان کرد: بر اساس اعلام دو ماه گذشته شورای استاندارد، اهالی تشکلات و انجمن ها می توانند موارد و مشکلات خود در مورد استاندارد را در این شورا بیان کنند، اما تا به امروز موردی اعلام نشده است.

وی در ادامه تصریح کرد: عدم اعلام مشکل یا موردی در مورد استاندارد از طریق تشکل ها به معنای این است که یا مشکلی وجود ندارد و یا اینکه اگر هم مشکلی هست گفته نمی شود که با توجه به این امر تشکل ها بعدا نباید گله مند باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار