فرماندار اسلام آبادغرب گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 9 هزار و600 کیلوگرم انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته و لوازم آرایشی فاسد جمع آوری و معدوم شده است.
کد خبر: ۱۶۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 13 January 2016
فرماندار اسلام آبادغرب گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 9 هزار و600 کیلوگرم انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته و لوازم آرایشی فاسد جمع آوری و معدوم شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، افشین کریمی روز چهارشنبه در کارگروه بهداشت و سلامت اسلام آبادغرب که در سرسرای جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: سه هزار و 500 مکان تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به صورت مجوزدار در حال فعالیت است که به صورت مرتبط توسط بازرسان مربوطه از این واحدها بازدید به عمل می آید.

وی همچنین با اشاره به فعالیت بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب گفت: هم اکنون روزانه بطور میانگین 400 نفر از خدمات ارائه شده آن بهره مند می شوند که البته با راه اندازی مرحله دوم بیمارستان خدمات بهتر و با کیفیت تری به تعداد بیشتری از شهروندان ارائه خواهد شد.

کریمی افزود: علاوه بر این بیمارستان، 9 مرکز و پایگاه درمانی با ارائه خدماتی همچون تنظیم خانواده، واکسیناسیون، مراقبت و سلامت، مراقبت زنان باردار، مراقبت کودکان زیر هشت سال، مراقبت میانسالان و مراقبت سالمندان، دندانپزشکی مادران باردار و ... بطور رایگان به مراجعین خدمات ارائه می دهند.

فرماندار اسلام آبادغرب همچنین از فعالیت 59 خانه بهداشت روستایی در سطح شهرستان نیز خبر داد و گفت: در ایام الله دهه فجر امسال خانه بهداشت روستاهای چهارده جفته هرسم، باریکه نظام، کمرزرد، قباد شیان، زعفران و چقاجنگه افتتاح می شود.

وی گفت: اکنون یک پزشک فوق تخصص، 39 نفر پزشک متخصص، 16 نفر پزشک عمومی،17 نفر دندانپزشک و 14 داروخانه به بیماران شهرستان اسلام آبادغرب و حتی شهرستان های مجاور خدمات رسانی می کنند.

کریمی در خصوص اقدامات مرکز فوریت پزشکی اسلام آبادغرب نیز گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون یک هزار و 488 ماموریت توسط این مرکز انجام شده که از این تعداد 929 مورد در حوزه شهری و 559 مورد تصادفات جاده ای بوده است.

دعوت از مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه برای تعیین تکلیف کشتار مرغ و دام زنده در حاشیه شهر، بررسی مشکلات زیست محیطی کارخانه کاشی کاژه، پیگیری راه اندازی بازیافت پسماند و پاکسازی ورودی شهر و حاشیه کمربندی از نخاله و زباله از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

شهرستان اسلام آبادغرب با بیش از 150 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار