معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مدیریت ما مدیریت بدون پول و بر پایه تدبیر و استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات بخش خصوصی، شهرداری ها، دهیاری ها و مشارکت مردمی است.
کد خبر: ۱۷۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 10 February 2016
به گزارش تابناک تبریز،مهندس محمدصادق پورمهدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اضافه کرد: در طول دو سال و نیم گذشته با وجود این که اعتبارات دولتی بسیار محدود بود، بیشترین طرح ها در استان اجرا شد و شاهد بالاترین میزان توسعه بودیم.

وی اظهار کرد: مدیریت در استان از نوع تعاملی با رویکرد کمک به بخش ها و مجموعه های در حال فعالیت است تا بتوانند به وظایف خود عمل کنند و این امر تاکنون در استان تحقق یافته است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: اگر اعتبارات دولتی بیشتری تخصیص یابد روند پیشرفت طرح ها افزایش خواهد یافت، ولی با توجه به محدودیت اعتبارات، از ظرفیت مجموعه ها، نهادها، بخش خصوصی و شرکت ها برای تحقق این مهم استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده دولت در استان سعی می کنیم مشکلات بخش خصوصی را رفع و هماهنگی بین دستگاه های دولتی را افزایش دهیم تا با سرعت بیشتر طرح های عمرانی استان پیش رود.

وی اضافه کرد: در دوره پسا برجام به دنبال جذب سرمایه گذار و وارد کردن دانش و فن آوری جدید به استان هستیم و به هیج وجه به دنبال واردات کالا به کشور نیستیم.

پورمهدی گفت: با این رویکرد از سرمایه گذاران خارجی علاقه مند به اجرای طرح های زیرساختی همچون تامین انرژی، احداث جاده ها، احداث خدمات رفاهی استقبال می کنیم و بستر را برای سرمایه گذاری آنان فراهم کرده ایم.

وی ادامه داد: در این راستا تاکنون موفق شده ایم با دو سرمایه گذار خارجی برای اجرای دو طرح بنیادی آزاد راه تبریز- مرند- بازرگان و ساخت نیروگاه در چند شهرستان استان قرارداد و تفاهم همکاری امضا کنیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریت استان برای ارتقای شاخص های توسعه گفت: در دهه فجر امسال دو هزار و 200 طرح با اعتبار بیش از 14 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار