قشون کشی برخی طرفداران کاندیداها در خیابان‎های اطراف ستاد‎های انتخاباتی از شگردهای تبلیغاتی آنان محسوب می‎شود و برخی نیز هر روز یک بمب تبلیغی منفجر می‎کنند.
کد خبر: ۱۸۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹ 20 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، در حالی که فرصت تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به نیمه خود نزدیک شده است، دراین مدت ستاد یکی از کاندیداها محل رفت‎وآمد افراد معروف سیاسی و ورزشی بود، وی و تیم تبلیغاتی ستاد انتخاباتی او ترجیح داده‎اند که هر روز یک بمب خبری از حمایت فلان چهره سرشناس در فضای انتخابات مرکز مازندران منفجر کنند.
از اخبار دیگر تبلیغات انتخاباتی می‎توان به اضافه شدن سه کاندیدا به حوزه‎های مختلف استان و انصراف یک بانوی نماینده به نفع دیگر بانوی کاندیدای مجلس یاد کرد، گویی بانوان کاندیدا در این ماجرا به یکدیگر نان قرض می‎دهند!
امید برخی کاندیداهای تائید نشده و طرفداران آنان به تائید در دقیقه 91 انتخابات از جلوه‎های جالب این روزها است.
قشون‎کشی برخی طرفداران کاندیداها در خیابان‎های اطراف ستاد‎های انتخاباتی از شگردهای تبلیغاتی آنان محسوب می‎شود.
ارائه 4 لیست انتخاباتی از احزاب و گروه‎های مختلف سیاسی و حزبی از دیگر رویدادها بوده است که به نظر می‎رسد دو لیست بیشترین پشتوانه را در احزاب سیاسی و مردم دارد.
تهیه استیکرهای حمایت از کاندیداهای مجلس توسط طرفداران خوش‎ذوق و استفاده از فضای تلگرام برای تخطئه نمایندگان فعلی و کاهش آرای آنان هرچند به مصابه تخریب در انتخابات است اما در حال رواج است.
برخی هم اقدام به توبیخ نمایندگان فعلی به جرم رای دادن یا ندادن به فلان طرح یا لایحه همت گماشته‎اند و بازار نامه‎های سرگشاده خطاب به این نمایندگان گرم است.
هرچند مردم حق دارند نسبت به عملکرد نمایندگان خود در فضای منصفانه فعالیت کنند اما نکته جالب اینکه اغلب، کسانی اقدام به صدور نامه‎های سرگشاده خطاب به نمایندگان فعلی می‎کنند که با کنکاش در سوابق آنان بیشترین انگیزه آنها ارتقای شهرت خود است تا نقد یا تخریب دیگران.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار