امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد از مشاور رئیس جمهور خواستار رسیدگی به موضوع ساعت کار زنان در بخش‌های دولتی و خصوصی شد و گفت: ساعت کار زنان برای رسیدگی بیشتر به خانواده باید کاهش پیدا کند.
کد خبر: ۱۹۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۳ 01 March 2016
به گزارش تابناک یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان یزد که با حضور صالحی امیری، مشاور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: یکی از دستورات قرآن، ایجاد پیوندها در جامعه است، پیوندهایی که اتصال جامعه را به دنبال دارد و سبب شکفتن استعدادهای درونی افراد و حرکت آنها به سمت پیوندهای درونی باشد.

وی عنوان کرد: کسانی که این پیوندها را گسسته می‌کنند، در قرآن کریم به عنوان مفسد شناخته شده‌اند و کسانی که پیوندهای توصیه شده توسط خداوند متعال را برقرار می‌کنند، خردمندان جامعه معرفی شده‌اند.

امام جمعه یزد، مسئله خانواده و تشکیل خانواده و ارتباط با خانواده را یک ارتباط وسیع و محکم دانست و افزود: بنیان خانواده را خداوند متعال گذاشته و ثمرات و برکات بسیاری به دنبال دارد.

وی تاکید کرد: اساس بنیان خانواده، یک بنیان معنوی، الهی و خدایی است و نشاط، شادابی، عشق الهی، کار و تلاش در آن نهفته است و باید آن را حفظ کنیم اما متاسفانه در غرب کانون خانواده‌ها را از هم پاشیده‌اند و می‌خواهند در ایران نیز گرمی، همدلی و ایثار در خانواده‌ها را از بین ببرند.

ناصری تصریح کرد: باید عواملی که سبب شده ما نسبت به خانواده و کانون خانواده بی‌تفاوت باشیم را بشناسیم و نسبت به رفع آنها و تقویت بنیان خانواده اقدام کنیم.

وی، شغل بانوان را در این زمینه بسیار اثرگذار دانست و بیان کرد: حال که زنان در بیرون از خانه مشغول به کار هستند، مشاور رئیس جمهور و هیئت دولت به این موضوع توجه داشته باشند که ساعت کار بانوان را برای رسیدگی بیشتر به منزل و امور خانه‌داری کاهش دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز در این جلسه اظهار داشت: یزد به عنوان یک استان فرهنگی و دارالعباده باید به سنت‌ها پایبند باشد و فرهنگ اصیل خود را حفظ کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد،محمدعلی طالبی با بیان اینکه بروز برخی ناهنجاری‌ها در مناطقی مانند یزد پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: باید دیدگاه‌های خوب بزرگان در این حوزه را به کار بگیریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار