مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: 43 پایگاه امداد و نجات در کرمانشاه آماده امداد رسانی به مسافران نوروزی هستند.
کد خبر: ۲۰۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴ 19 March 2016
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: 43 پایگاه امداد و نجات در کرمانشاه آماده امداد رسانی به مسافران نوروزی هستند.

محمدرضا امیریان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت های نوروزی هلال احمر در استان کرمانشاه اظهار داشت: به مناسبت سال نو طرح های مختلف امدادی و فرهنگی از سوی هلال احمر کرمانشاه انجام می شود که اجرای طرح های پایگاه امداد و نجات جاده ای، راهنمایی مسافران، فرشتگان رحمت و خدمات پزشکی از جمله این طرح هاست.

وی با بیان اینکه 43 پایگاه امداد و نجات در کرمانشاه آماده امداد رسانی به مسافران نوروزی هستند، افزود: بیش از 4000 نفر روز نجاتگر در این پایگاه ها فعالیت می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت: 100 نفر از پرسنل امدادی هلال احمر در طرح امداد و نجات نوروزی در ایام تعطیلات بصورت شبانه روز پای کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز طرح ملی نوروزی هلال احمر در استان کرمانشاه، 37 دستگاه خودرو آمبولانس، 40 خودروی امدادی، 12 خودرو نجات، 25 دستگاه ست نجات سبک و یک فروند بالگرد برای امدادرسانی به موقع آماده باش هستند.

امیریان تصریح کرد: همچنین 25 دستگاه موتورسیکلت آمبولانس، 2 دستگاه خودرو درمان اضطراری و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس 10 تخت خوابه بیمارستانی نیز در طرح امدادی نوروزی در استان کرمانشاه تدارک دیده شده است.

امیریان ادامه داد: بیش از 50 پزشک و پیراپزشک در طرح امداد و نجات هلال احمر داوطلب یار در ایام نوروز آماده کمک و خدمت رسانی به مردم هستند.

وی از اجرای طرح فرشتگان رحمت نیز خبر داد و گفت: این طرح از 25 اسفند با شناسایی خانواده های مستمند و بی بضاعت آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد.

وی تصریح کرد: طرح فرشتگان رحمت با حمایت خیرین و داوطلبان در حال اجراست. در این طرح که از مناطق کم برخوردار استان شروع شده به خانواده های بی سرپرست و زنان بدسرپرست از محل مشارکت خیرین هلال احمر کمک می شود.

وی در پایان با اشاره به تلفن گویا 112 امداد و نجات هلال احمر گفت: مسافرین و عموم مردم با شماره گیری 112 می توانند از خدمات هلال احمر در حوزه امداد و نجات استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار